Aviseringar
Rensa alla

perfekta sexet? (killar)


Libertad:

Visste att jag inte var ensam! [party]

[party][cute]


   
SvaraCitera

först avsugning knullning sedan avsugning


   
SvaraCitera

Ingenting:

jag föredrar personligen om de är på, men sen så är jag ju ingen kille

Håller med till en del, underkläder är sexiga så det känns rätt onödigt att ta av dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morgonfluff02:

Vad skall det perfekta sexet innehålla? ( frågar främst killar ) Vad vill ni ha?

Jag, en het brud iklädd en lätt sommarklänning utan någonting under. Som efter lite passionerat hångel sedan åker av, varpå jag börjar slicka hennes fitta innan hon suger av mig och jag tar henne framifrån, sen hårt bakifrån. Lite mer fittslick. And so on [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

underkläder är sexiga så det känns rätt onödigt att ta av dom.

PRECIS! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

morgonfluff02:

puss

anal sex


   
SvaraCitera
talrik

morgonfluff02:

Vad skall det perfekta sexet innehålla? ( frågar främst killar ) Vad vill ni ha?
vad skall finnas med i bilden, vilka underkläder är hetast?

åh.. haha!
Hett, bitigt, rivigt. börja med att slita av kläderna och kyssa överallt på kroppen som blir bar. Sen så bär jag henne mot sovrummet och kastar henne på sängen. Hon ska vilja ha mig ordentligt, det e hett. Sen så gillar jag när hon bits och vågar ruffa till mig lite.. [blush]

Hon ska vara en stark person som ska våga försöka ta kontrollen. sexxet ska bli till en kamp mellan varandra som lsutar i gemensam orgasm (vilket e SJUT svårt)


   
SvaraCitera
Gifted

talrik:

Hon ska vara en stark person som ska våga försöka ta kontrollen

Agree...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Guldet Blev Till Sand med Peter Jöback i bakgrunden, citat ur Bibeln som konversationsämne under samlaget

Hur ska man kunna ha sex och prata om bibeln samtidigt. Det hör ju inte precis ihop. Själv skulle jag aldrig kunna prata om när Jesus blev korsfäst samtidigt som jag har sex. Musiken kan jag knappt lyssna på ändå.

CAB82T64CALZ33FVCA3V0ZSXCA2BTEUTCAXV68B2CAUE1XVVCAKO5HWPCAD22TV6CALS6YKQCARMRHH9CAZ8LU4ICA7C7CVDCARHFQSUCAL6M94MCAULGM50CAWF59FFCAB83FG7CAT6L4SC.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

Hett, bitigt, rivigt. börja med att slita av kläderna och kyssa överallt på kroppen som blir bar.

Agressivt sex det är just det jag vill ha.


   
SvaraCitera

Jazze:

Hur ska man kunna ha sex och prata om bibeln samtidigt. Det hör ju inte precis ihop. Själv skulle jag aldrig kunna prata om när Jesus blev korsfäst samtidigt som jag har sex. Musiken kan jag knappt lyssna på ändå.

Är du född i stallet eller? Näe! Däremot är Jesus det, om du förstår vad jag menar? Han är vår frälsare.


   
SvaraCitera

tjejer med hotpants! O,O


   
SvaraCitera

Det bör helst involvera gummistövlar, Ace of Base och en fryspåse innehållandes 17 moldaviska kopparmynt.


   
SvaraCitera

Fagerjärn:

Det bör helst involvera gummistövlar

Fy fan, träskor ska vi ha och Slagsmålsklubbens låt "Sponsored by Destiny" höras högt i bakgrunden för att få upp tempot.
Tjejen ska dessutom kunna svinga ett örngott fyllt med stenar riktigt ordentligt.


   
SvaraCitera

Libertad:

exakt var femte minut.

Hur länge håller du på? Snabbt skall det gå och bara fem minuter är på tok för lång tid.

Iallafall så skall en tjej finnas med i bilden och hon skall inte ha några underkläder.


   
SvaraCitera