Aviseringar
Rensa alla

Perpetuellt um-träffande


Ämnesstartare

Skriv här om ni känner för att träffa um:are och var, eller vill bjuda in um:are till någon händelse istället för en tråd för varje jävla helg.

Är alltid öppen för umträffande i örebrotrakten, ok.


   
Citera
Ämnesstartare

Örebroooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är i örebrotrakten, ska dock till mora imorrn, medelst liftande. så om jag är i närheten träffas jag gärna. var någonstans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
är i örebrotrakten, ska dock till mora imorrn, medelst liftande. så om jag är i närheten träffas jag gärna. var någonstans?

Befinner mig i skogen norr om staden som vanligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir:

Befinner mig i skogen norr om staden som vanligt

ska via lindesberg, tror jag att jag kommit fram till, så kan höra av mig om jag konstaterar att jag har tid att bränna. vägen är rätt rak till mora från lindesberg, så det bör inte ta så lång tid, och måste inte vara där förrän måndag.
har du kvar min kåsa från förra sommaren, förresten? stal mig en ny, men lyckades glömma kvar den i stockholm. springer runt med ett dricksglas nu som någon jävla mupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ska via lindesberg, tror jag att jag kommit fram till, så kan höra av mig om jag konstaterar att jag har tid att bränna. vägen är rätt rak till mora från lindesberg, så det bör inte ta så lång tid, och måste inte vara där förrän måndag.
har du kvar min kåsa från förra sommaren, förresten? stal mig en ny, men lyckades glömma kvar den i stockholm. springer runt med ett dricksglas nu som någon jävla mupp.

ok
Din kåsa finns kvar ja, om ni vill återförenas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns i skåne för de som vill stöta på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag finns i skåne för de som vill stöta på mig.

var?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har någon vägarna förbi Borås så hojta. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

cyklar till dig och dödar dig nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

cyklar till dig och dödar dig nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tardig


   
SvaraCitera