Aviseringar
Rensa alla

Personangrepp


Ämnesstartare

Hej!

Okej så imorse så var det en som började skriva till mig och använde en jäkla massa personangrepp tillexempel att jag hade små bröst och att jag har gårtit? Kan någon bara förklara hur folk tänker när dom skriver sånna här saker? Och kanske boosta mitt humör lite ;3 


   
Citera
Ämnesstartare

Och kanske även det minst genomtänkta personangreppet som ni har fått? 🙂 


   
SvaraCitera

Hej!
Aww, sånt är inte trevligt att få Ledsen Förstår att man blir nere om man får taskiga kommentarer men om det var något som du tycker kan klassas som personangrepp här på forumet så är det bara att anmäla så tas det omhand. Om det var på forumet så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Hej!
Aww, sånt är inte trevligt att få Ledsen Förstår att man blir nere om man får taskiga kommentarer men om det var något som du tycker kan klassas som personangrepp här på forumet så är det bara att anmäla så tas det omhand. Om det var på forumet så att säga.

Nej som tur va så var det på facebook (annorlunda va?) Jag förstår mig bara inte på varöfr man ska slänga allt på en person bara för att man kan.


   
SvaraCitera
Kudhos

Vissa mår endast bra när de kan trycka ner andra. Sorgliga människor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Vissa mår endast bra när de kan trycka ner andra. Sorgliga människor. 

Ja verkligen så jävla omoget och tragiskt. 


   
SvaraCitera

Jag tror inte att de tänker alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag tror inte att de tänker alls.

Nä antagligen inte :/ Tyvärr så finns det ju sådana människor...


   
SvaraCitera

lisa20088: Okej så imorse så var det en som började skriva till mig och använde en jäkla massa personangrepp tillexempel att jag hade små bröst och att jag har gårtit? Kan någon bara förklara hur folk tänker när dom skriver sånna här saker? Och kanske boosta mitt humör lite ;3

Låter som en person som lät något dåligt gå ut över dig, så sådant ska man inte ta åt sig av. Sen varför över just DIG vet jag inte, kanske för att det bara var du som var tillgänglig.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Låter som en person som lät något dåligt gå ut över dig, så sådant ska man inte ta åt sig av. Sen varför över just DIG vet jag inte, kanske för att det bara var du som var tillgänglig.

Hjärta

Ja… Känns väldigt lustigt att man ska gå på en människa… Btw så är dom två som håller på och det är något utav det fegaste jag vet 2 emot 1 :/


   
SvaraCitera

lisa20088: Btw så är dom två som håller på och det är något utav det fegaste jag vet 2 emot 1

Äh har haft mer än två på mig öppet på forumet, sånt ryggdunkande skrattar jag bara åt, speciellt när det nästan alltid bara varit SDare som måste försvara varandraMycket gladBlocka dom bara om du inte orkar med detGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Äh har haft mer än två på mig öppet på forumet, sånt ryggdunkande skrattar jag bara åt, speciellt när det nästan alltid bara varit SDare som måste försvara varandraMycket gladBlocka dom bara om du inte orkar med detGlad

Hjärta

🙂 Hjärta


   
SvaraCitera

Ta bort personen som vän och/eller blocka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Ta bort personen som vän och/eller blocka.

Ja har gjort det nu 🙂


   
SvaraCitera

lisa20088:

Ja har gjort det nu 🙂

Glatt skålande


   
SvaraCitera