Aviseringar
Rensa alla

Personer på UM som jag gillar


Ämnesstartare

Volvo4life

Sicillianmind

Mrman

Och även mynona har potential, sen finns det några jag är neutral till.

Men ni andra är så jävla taskiga! Här ska man kommunicera och hjälpas åt men bemöts bara med dryghet och hat...taskigt!Arg


   
Citera
Ämnesstartare

äh, dra åt helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är så de är här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket hatar du mig då?! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag försöker bemöta dig med hyfs och respekt när inte uttrycker dig efterblivet. Är jag "taskig"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trut1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Jag försöker bemöta dig med hyfs och respekt när inte uttrycker dig efterblivet. Är jag "taskig"?

Senaste tre inläggen har du varit snäll men innan tog du parti för alla andra! Jag kanske är en stor och redig lufs med badboy attityd på utsidan...men djupt härinne finns en ensam sårad liten pojke på tolv år som leker med dockor och inte vet att bollen är rund ens en gång!

Armagedda:
Hur mycket hatar du mig då?! Cool

Blev lack när du skrev det du skrev i min krogentråd. Synd för jag trodde vi hade nåt speciellt, den där särskilda energin som glödde.

Järn:
äh, dra åt helvete

Piss off


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack bror Cool

Jag gillar dig med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Senaste tre inläggen har du varit snäll men innan tog du parti för alla andra! Jag kanske är en stor och redig lufs med badboy attityd på utsidan...men djupt härinne finns en ensam sårad liten pojke på tolv år som leker med dockor och inte vet att bollen är rund ens en gång!   

Jag har inte ändrat ståndpunkt någonstans under mina senaste inlägg och jag ser det inte som ett mål att vara snäll i allt jag skriver, tänker du galet får du nog höra det. Det är att visa respekt i någon mening, det handlar inte om att ta parti med "dom andra" utan  om att ta parti för bra attityder. Jag ser denne tolvårige gosse jävligt tydligt var lugn. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Blev lack när du skrev det du skrev i min krogentråd. Synd för jag trodde vi hade nåt speciellt,

Man kan inte alltid vara sams


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: men djupt härinne finns en ensam sårad liten pojke på tolv år som leker med dockor och inte vet att bollen är rund ens en gång!

synd att den är omgiven av ett as då


   
SvaraCitera

Med tanke på att Correh är din idol så känns det bra att inte stå med på den där listan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Blev lack när du skrev det du skrev i min krogentråd. Synd för jag trodde vi hade nåt speciellt, den där särskilda energin som glödde.

Eeeh, du repar dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:
Med tanke på att Correh är din idol så känns det bra att inte stå med på den där listan.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag har inte ändrat ståndpunkt någonstans under mina senaste inlägg och jag ser det inte som ett mål att vara snäll i allt jag skriver, tänker du galet får du nog höra det. Det är att visa respekt i någon mening, det handlar inte om att ta parti med "dom andra" utan  om att ta parti för bra attityder. Jag ser denne tolvårige gosse jävligt tydligt var lugn. 

Jag uppskattar att du ser detta. Väldigt få son gör.

FruLiten:

Man kan inte alltid vara sams

Du har ett realistiskt tänk. Det gillar jagTumme upp

Järn:

synd att den är omgiven av ett as då

Synd att han inte får vägledning också.

Proteus:
Med tanke på att Correh är din idol så känns det bra att inte stå med på den där listan.

Kände du till det?! Du åker genast upp i min fave fiveMycket glad


   
SvaraCitera