Aviseringar
Rensa alla

personlig kontakt med polisen


Ämnesstartare

Vad har ni haft för personliga möten/kontakter med poliser? 

jag har:
åkt fast för snatteri och blivit hemskjutsad av dom (var 15)
suttit i möte för polisanmälningar av släkting
blivit stannad och fått böter för att jag cyklade vrålfull mot rött ljus


Ämnesstartare

för rödljuset fick jag böta 1500kr. blev så arg att jag grät haha. 🙁


Ingen jag sköter mig.


Ämnesstartare

presidente:
Ingen jag sköter mig.

aldrig ens pratat med en polis? 


jobbade på soc i ca 6 mån, så träffade på poliser då o då när arga föräldrar var arga.... och på demonstration igår blev jag bortkörd av polisen.

och en hemmafest där polisen dök upp ca 3 ggr. d va d..


Ämnesstartare

kakakaka: och en hemmafest där polisen dök upp ca 3 ggr. d va d..

varför då? 


uhuhu jobbit


oooouuuj ouj det är en del... xD


stereo total:

aldrig ens pratat med en polis? 

Inte något längre samtal. 


stereo total: varför då?

första gången så klagade grannarna, andra gångerna så ringde någon polisen på någon annan som hade knark, tredje gången för att det blev kaos och människor som inte var bjudna börja komma. 


Ämnesstartare

isola:
uhuhu jobbit

share !


Förra året var det inbrott hos mig. Jag var den första som kom hem så jag blev intervjuad av en läcker polistjej med sidecut 


Ämnesstartare

kakakaka:

första gången så klagade grannarna, andra gångerna så ringde någon polisen på någon annan som hade knark, tredje gången för att det blev kaos och människor som inte var bjudna börja komma. 

låter som en najs fest. 


stereo total: låter som en najs fest.

låter det som en nice fest när folk där ringer polisen pga knark..?


Ämnesstartare

mobbaren:

låter det som en nice fest när folk där ringer polisen pga knark..?

jag var halvt ironisk. 
(najs med knarket, tråkigt med polisen)