Aviseringar
Rensa alla

personlig kontakt med polisen


stereo total: jag var halvt ironisk. 
(najs med knarket, tråkigt med polisen)

okok.. carry on Rodnar


   
SvaraCitera
mynona

De var på föreläsning om droger i grundskolan. 


   
SvaraCitera

stereo total:

share !

Denna tråd drog upp lite jobbiga minnen jag ej väntat mig. Poliser behövs ju i samhället då folk annars skulle bete sig hursmhelst men jag hade inte mkt till övers för dem pga rätt otrevlig polispatrull hemma mitt i natten och lite väl hårda poliser vid snatteri t ex.
Fast nu idag förstår jag ju att de var tvungna att få mig att förstå att jag var inne på en farlig väg och inte hjälpte mig själv genom att vara otrevlig och jobbig mot dem. Sedan är ju poliser i förortssthlm vana att se ungar på glid och vill ju verkligen få dem att lägga av, också för sin egen skull, innan det gått för långt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

juste, snackade med dom en gång när jag var ute och drack öl och dom kom för att hämta en tjej som var så full att hon inte reagerade på tilltal/klapp i ansiktet. 
berättade för dom att hon hittats på toan och att ingen kände henne. 


   
SvaraCitera

Tyvärr har de blivit influserade av polisen från USA, Bara brottar ner folk utan att de är misstänkta för något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Denna tråd drog upp lite jobbiga minnen jag ej väntat mig. Poliser behövs ju i samhället då folk annars skulle bete sig hursmhelst men jag hade inte mkt till övers för dem pga rätt otrevlig polispatrull hemma mitt i natten pga bråk och lite väl hårda poliser vid snatteri t ex.
Fast nu idag förstår jag ju att de var tvungna att få mig att förstå att jag var inne på en farlig väg och inte hjälpte mig själv genom att vara otrevlig och jobbig mot dem. Sedan är ju poliser i förortssthlm vana att se ungar på glid och vill ju verkligen få dem att lägga av.

jag känner samma. tycker att polisen oftast är obehaglig och känner mig mer otrygg när jag ser poliser som patrullerar, men fattar att dom behövs. 


   
SvaraCitera

stereo total:

jag känner samma. tycker att polisen oftast är obehaglig och känner mig mer otrygg när jag ser poliser som patrullerar, men fattar att dom behövs. 

hyser också ett stort hat mot deras förslavande av hundar och hästar men det är ju mer regeringens fel


   
SvaraCitera

Anmält urkundsförfalskning (eller wait, räknas telefonkontakt som "personlig kontakt"?).

Blivit stoppad för rutinkontroll för typ... tredje eller fjärde gången nyligen, fick en "varning" (eller snarare tillsägelse?) när jag egentligen borde fått olovlig körning (inte förnyat körkortet sen jag laseropererat mig, står fortfarande att jag måste ha glasögon när jag kör, och oförmögen som jag är att ljuga sa jag "nej" när han frågade om jag har linser och sa i stället att jag laseropererat mig. Hur kollar man om någon använder linser ens?).

Blivit blåljusstoppad enda gången någonsin - i Danmark. Rutinkontroll där också. Fick visa körkort, fick frågan om det var min bil. Fick dock till min stora förvåning inte blåsa, räckte med att svara nej på frågan om jag druckit.

Hjärta


   
SvaraCitera

har bara anmält en sak men den bara bl bla bla och lyssndae inte ens vad jag sa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxxx:
har bara anmält en sak men den bara bl bla bla och lyssndae inte ens vad jag sa 

vad anmälde du? 


   
SvaraCitera

stereo total:

vad anmälde du? 

orkar inte ta upp det, du skulle inte förstå


   
SvaraCitera

Blev först pistolhotad av två stycken poliser, som sedan flög på mig och handfängslade mig, sen ankom ännu en polisenhet.
Ett litet missförstånd bara Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Blev först pistolhotad av två stycken poliser, som sedan flög på mig och handfängslade mig, sen ankom ännu en polisenhet.
Ett litet missförstånd bara Rodnar

vad för missförstånd??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

live fast die young bad girls do it well


   
SvaraCitera

Tickstart: Blev först pistolhotad av två stycken poliser, som sedan flög på mig och handfängslade mig, sen ankom ännu en polisenhet.
Ett litet missförstånd bara

Påminner ju om det "lilla" missförstånd när insatsstyrkan gick in hos en småbarnsfamilj med chockgranater o alltSkeptisk

Hjärta


   
SvaraCitera