Aviseringar
Rensa alla

Personlighet


Ämnesstartare

Hej, jag tänkte höra med er om ni är nöjda med er personlighet? Det har ju förekommit en del frågor som typ "hur ser ni ut?", "är ni nöjd med ert utseende" etc.. så nu tänkte jag att det vá på tiden å fråga om personligheten som jag tycker är minst lika viktig som utseendet!

1. Hur är du som person?

2. Är du nöjd eller inte nöjd med din personlighet?

Motivera gärna ditt svar!

Tack på förhand!


   
Citera
Ämnesstartare

Du vet att du kommer hamna i helvete, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Du vet att du kommer hamna i helvete, va?

T [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

T [mad]

Inget jävla bråk om det här nu, okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Inget jävla bråk om det här nu, okej?

Men du borde skämmas, det allt jag säger. Hej då [zzz]


   
SvaraCitera

Du är rolig, ha ha, och så vidare


   
SvaraCitera

fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Hur är du som person?
Typ glad och ärlig... Modig ibland och skiter i konsekvenser, ibland. Ibland vågar jag inte... Ibland vill jag inte.
Hjälpsam och pratglad.

2. Är du nöjd eller inte nöjd med din personlighet?
Är faktist rätt så nöjd. Men ibland önskar jag att jag kunde hålla tyst lite mer och lyssna på andra.. Speciellt med folk jag inte känner eller nya ställen, så jag kan få en uppfattning av de.Hatar att jag är osäker många gånger på mig själv. Och jag hatar att jag är lättirriterad och har hett temperament.
Men jag tror att jag har en såndär either-love-or-hate-personlighet...


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Men jag tror att jag har en såndär either-love-or-hate-personlighet...

jag brukar jämt hata alla sådana personer :((:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Hur är du som person?
Typ smått CP, blyg, tråkig, konstig, passar inte in, enstörig, överdrivet snäll, osv.

Dock jävligt glad och social om jag är med människor jag gillar, men de är få.

2. Är du nöjd eller inte nöjd med din personlighet?
Den passar mig antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uwedyugewd:

jag brukar jämt hata alla sådana personer :((:(

Ja, det finns ju risk för att bli hatad om personen inte känner mig. Men när personen väl känner mig tror jag att denne ändrar åsikt.. Förhoppningsvis, hah..


   
SvaraCitera

ohYEA_:

Ja, det finns ju risk för att bli hatad om personen inte känner mig. Men när personen väl känner mig tror jag att denne ändrar åsikt.. Förhoppningsvis, hah..

iofs brukar jag vara asrädd för sådana personer och det är därför som jag ogillar dem, fast som du skriver har det ändrats senare i vissa fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

1. Hur är du som person?

Vill olla din personlighet...


   
SvaraCitera

Ending Jon:

1. Hur är du som person?

Är nog ganska... Trist. Känner mig ofta obekväm bland folk, speciellt sådana jag inte känner, säger inte så mycket, kan knappt svara på tilltal. Blir väldigt stel och konstig. Med människor jag känner kan jag vara mer avslappnad och rolig och så, men fortfarande ofta stel och tråkig mest.

Ending Jon:

2. Är du nöjd eller inte nöjd med din personlighet?

Är inte nöjd.
Borde vara snällare, roligare, uppföra mig bättre osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uwedyugewd:

iofs brukar jag vara asrädd för sådana personer och det är därför som jag ogillar dem, fast som du skriver har det ändrats senare i vissa fall

Jao.. Drf jag vill ändra min sådana personlighet utåt alltså, jag kan ju inte tänka "de får take it or leave it" för jag kanske inte visar det bästa utåt.. Hah, kan hända att jag är dryg ibland oxå :$ men mm..
Främst vill jag ändra att jag är så pratglad bland folk jag inte känner och ge de en chans lixom, och inte vara så ärlig mot de heller..

BreakTheAuthority:

Vill olla din personlighet...

JASÅ, DÅRÅ


   
SvaraCitera