Aviseringar
Rensa alla

Personligheten är inte allt. Det viktigaste är utseende.


Ämnesstartare

Jag kom fram till denna slutsats precis.

Håller ni med?


   
Citera
Ämnesstartare

den_fete:

Håller ni med?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Nej.

så du föredrar snubben med bra personlighet som ser ut som ett vildsvin framför snubben som ser ut som brad pitt men är elak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja.... Alltså utseende spelar roll i början men inte i längden:-P man blir ju ofta attraherad av en människa i början just pga utseendet....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja.... Alltså utseende spelar roll i början men inte i längden:-P man blir ju ofta attraherad av en människa i början just pga utseendet....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

så du föredrar snubben med bra personlighet som ser ut som ett vildsvin framför snubben som ser ut som brad pitt men är elak?

Beror på sammanhanget. Ska jag ligga med personen, få samtalsterapi av personen, bo med personen? Du fattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst man kommer långt med att vara snygg men att vara en skön person vinner alltid i längden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad som spelar någon roll i längden har ingen betydelse, finns det ingen inledande attraktion så kommer det som sägs ha en betydelse i längden inte vara annat än obsolet.

Det vill säga, vänder folk bort sina blickar är man chanslös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Vad som spelar någon roll i längden har ingen betydelse, finns det ingen inledande attraktion så kommer det som sägs ha en betydelse i längden inte vara annat än obsolet.Det vill säga, vänder folk bort sina blickar är man chanslös.

Så sant:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enligt min psykologi lärare blir man attraherad av dem som är lika snygga som en själv... Vilket jag tror stämmer iaf ibland:-P om man tittar på kärlekspar brukar de ofta ligga i samma "skönhets klass" om de nu finns:-P:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan tror din psykologilärare fått något om bakfoten.

Burrito:

att vara en skön person vinner alltid i längden

har beskrivits som en person med just skön personlighet, det har mig veterligen inte inneburit något positivt det hjälper i alla fall inte för att skapa relationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Enligt min psykologi

är du kille eller tjej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

är du kille eller tjej?

Spelar det ngn roll?:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har beskrivits som en person med just skön personlighet, det har mig veterligen inte inneburit något positivt det hjälper i alla fall inte för att skapa relationer.

Är lite tvärtom för mig... och t.ex om jag och några kompisar träffar nya människor så är det inte direkt de snyggaste som får bättre relationer med de nya personerna utan de som är mer öppna och sociala osv. Samma på fester så är det de som vågar ragga som lyckas med tjejer oftast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vistt... man kommer långt med ett bra utseende men det är ju inte det viktigaste


   
SvaraCitera