Aviseringar
Rensa alla

Personligheten är inte allt. Det viktigaste är utseende.


Ämnesstartare

visst*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den_fete:

Håller ni med?

annoyed:

Beror på sammanhanget. Ska jag ligga med personen, få samtalsterapi av personen, bo med personen?

Min åsikt.


   
SvaraCitera
mynona

cuzIcan:

Enligt min psykologi lärare blir man attraherad av dem som är lika snygga som en själv... Vilket jag tror stämmer iaf ibland:-P om man tittar på kärlekspar brukar de ofta ligga i samma "skönhets klass" om de nu finns:-P:-P

Hur kan det vara möjligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Na, det är 50/50 typ. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Hur kan det vara möjligt?

Jag tkr att det verkar logiskt, i regel vill ju en snygg tjej ha en snygg kille och en snygg kille ha en snygg tjej. Medelsnygga tjejer eller killar kanske vill ha en jätte snygg tjej eller kille, men den jätte snygga killen är tjejen nöjer sig inte med en medelmåttig. Finns ju såklrt undantag och de handlar om självförtroende och skit också, men är ändå så det funkar ganska ofta. Fast man kan ju också gå på vad snyggt egentligen är och att alla har olika åsikter om det också. Men emos är ett bra exempel en emo är ofta ihop med en annan emo för att det är vad de upplever som attraktivt kan man tro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

en emo är ofta ihop med en annan emo för att det är vad de upplever som attraktivt kan man tro

true dat.


   
SvaraCitera
mynona

cuzIcan:

Medelsnygga tjejer eller killar kanske vill ha en jätte snygg tjej eller kille, men den jätte snygga killen är tjejen nöjer sig inte med en medelmåttig.

Jag förstod det så att man vill ha/blir kär i någon på samma "utseendenivå", men du kanske snarare menade att man blir ihop med någon på samma nivå? Man kan ju bli kär i någon på en helt annan nivå även om man inte blir ihop med personen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, inte fan stoppar jag kuken i någons personlighet[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag förstod det så att man vill ha/blir kär i någon på samma "utseendenivå", men du kanske snarare menade att man blir ihop med någon på samma nivå? Man kan ju givetvis blir kär i någon på en helt annan nivå även om man inte blir ihop med personen

Haha nä, jag blir kär i tusen ggr snyggare människor än mig hela tiden:-P ja var så jag menade:-) man kan bli attraherad av alla möjliga olika typer av människor, inkluderat dem på egen "nivå" men man har ofta förhållanden med dem på sin nivå


   
SvaraCitera
mynona

cuzIcan:

Haha nä, jag blir kär i tusen ggr snyggare människor än mig hela tiden:-P ja var så jag menade:-) man kan bli attraherad av alla möjliga olika typer av människor, inkluderat dem på egen "nivå" men man har ofta förhållanden med dem på sin nivå

Då förstår jag. Jag vet inte riktigt om det stämmer. Det ger mig lust att göra analyser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Då förstår jag. Jag vet inte riktigt om det stämmer. Det ger mig lust att göra analyser.

Skulle va väldigt intressant att göra det faktiskt:-) samarbete?O:-)


   
SvaraCitera
mynona

cuzIcan:

Skulle va väldigt intressant att göra det faktiskt:-) samarbete?O:-)

Jag tror att man då skulle tvingas fastställa sin egen nivå först? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag tror att man då skulle tvingas fastställa sin egen nivå först? 😉

Det skulle nog va mindre kul :-\


   
SvaraCitera
mynona

cuzIcan:

Det skulle nog va mindre kul :-\

Och svårigheter med partiskheten.


   
SvaraCitera