Aviseringar
Rensa alla

Petar/kliar mig i ögonen för jämnan. TICKS


Ämnesstartare

God kväll polerZ!

Ja, detta är ett jävla problem för mig. Klenar, kliar och petar i ögonen hela tiden. Kan inte sluta. Har sagt till folk att de ska säga till, det gör dem, men andra minuten är jag där med fingrarna igen.

Varför inte detta bra? - Jo, vill inte ens tänka på vad jag pillar på annars med mina händer på en dag. Med tanke på allt mek med div. fordon (oljor och vätskor) och allt annat.

Har ni också något "ticks" som ni håller på med? (Det stavas väl så?)

Trevlig kväll!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

River i min hårbotten hela tiden. Och drar bort fjun från min överläpp med naglarna haha........ Alltså inte själva läppen, men huden mellan näsan och läpparna. Eh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
River i min hårbotten hela tiden. Och drar bort fjun från min överläpp med naglarna haha........ Alltså inte själva läppen, men huden mellan näsan och läpparna. Eh.

Jobbigt som fan!

Kan tänka mig hur jag ser ut när jag arbetar. Fingrarna är i ögonen minst någon gång i minuten har jag märkt. Men oftast tänker jag ej på det tyvärr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej aldrig haft. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: nej aldrig haft.

Var glad för det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:

Var glad för det 😛

haha ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:
God kväll polerZ!

Ja, detta är ett jävla problem för mig. Klenar, kliar och petar i ögonen hela tiden. Kan inte sluta. Har sagt till folk att de ska säga till, det gör dem, men andra minuten är jag där med fingrarna igen.

Varför inte detta bra? - Jo, vill inte ens tänka på vad jag pillar på annars med mina händer på en dag. Med tanke på allt mek med div. fordon (oljor och vätskor) och allt annat.

Har ni också något "ticks" som ni håller på med? (Det stavas väl så?)

Trevlig kväll!

Usch, brukar också hålla på och peta i ögonen sådär. Jag måste också alltid stryka bort mitt hår från ansiktet, även om det inte är något hår där ^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: River i min hårbotten hela tiden.

oo, det ljudet, urgh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

oo, det ljudet, urgh.

Visste inte ens att det låter. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

Visste inte ens att det låter. Rodnar

Naglar mot hårbotten, jo det låter. Raspar liksom. Fast inte på alla kanske.


   
SvaraCitera