Aviseringar
Rensa alla

Pete Doherty snygg?


Ämnesstartare

Vad är snyggt med att se helt jävla nerknarkad ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är ohygienisk och äcklig. Skulle han motionera lite och duscha då kan vi prata om han e snygg eller inte men nu är han svettig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exkrement:

Vad är snyggt med att se helt jävla nerknarkad ut?

Det visar att man är destruktiv, och när man är det i kombination med att vara naturligt supersöt så väcks det någon sorts "jag vill bli hans och förstå honom och hjälpa honom osv"-känsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Det visar att man är destruktiv, och när man är det i kombination med att vara naturligt supersöt så väcks det någon sorts "jag vill bli hans och förstå honom och hjälpa honom osv"-känsla.

Fan vad gay. Amy Winehouse kan nog också se ok ut när hon är ren, men inte fan är hon snygg för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

kan någon berätta om vad som är fint med denna man

Nej.
Tror egentligen inte det är specifikt hans utseende brewdarna gillar, utan snarare hans "live fast, die young"-stil. Han är farlig och går sin egna krokiga väg.
Personligen tycker jag att han ser dräggig ut. Luktar nog illa.

köttfärssås:

snygghetsguide

Now we´re talking! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns antagligen dagar då människan är både duschad och nykter osv. alltså tro det eller ej men jag attraheras inte av killar för att de har en "live fast, die young"-stil. bara för att ni inte håller med om att han ser bra ut betyder det väl knappast att betraktaren är knäpp, alla har olika smak. själv så ser jag mycket fint i hans utseende.

för att han ser dräggig ut i alla SEOCHHÖR-tidningar så betyder det inte att han befinner sig i det tillståndet 365 dagar om året.


   
SvaraCitera

Världens snyggaste är han ju knappast, men att säga att han är ful är ju också en överdrift.


   
SvaraCitera

stereo total:

ful

Han e de


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Han e de

Dold text: svartsjuktrorja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Det visar att man är destruktiv, och när man är det i kombination med att vara naturligt supersöt så väcks det någon sorts "jag vill bli hans och förstå honom och hjälpa honom osv"-känsla.

detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bob dylan e den första och enda riktiga tjacksmala rocksnubben.

Image


   
SvaraCitera

näe, ful, isf "snygg" bara för att han är känd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caisa_15:

näe, ful, isf "snygg" bara för att han är känd

mm alla kända är automatiskt snygga


   
SvaraCitera

Fru Luver:

mm alla kända är automatiskt snygga

mmm, speciellt om de är rika oxå [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Som en hundvalp med skabb möjligen [crazy]

haha


   
SvaraCitera