Aviseringar
Rensa alla

Peter Doherty Debaser på måndag


Ämnesstartare

Jag är snorig, hostig och allt. I better make out with him by the end of the night om jag ska orka dra dit liksom. Men fan jag hoppas han är kåt iaf för jag vill hångla med honom. Fast annars orkar jag nog inte dra dit.

Nån annan som ska gå? [cry]

p.s inte säker på att detta är rätt ställe att lägga tråden i men tror det, flytta den annars plzzzzzz[blush]


   
Citera
sincan

[n]


   
SvaraCitera

Så jag antar att om ett år så är du med i Aftonbladet där du avslöjar att Pete Doherty är far till ditt barn? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta ditt ansvar och stanna hemma när du är sjuk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Så jag antar att om ett år så är du med i Aftonbladet där du avslöjar att Pete Doherty är far till ditt barn? [rolleyes]

jaa om jag lyckas hitta ett sätt att få barn genom att hångla med någon som även är av samma kön som mig, då lovar jag att göra det! [bigsmile]

sincan:

[n]

♥Jag > Du PS: Jag har varvat UM♥

kolla på ordet din smiley pekar ner på [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antar att folk är för små här på UM för att få komma in, 20 års gräns ju [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Graviditet, Föräldraskap och Adoption


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

20 års gräns ju [cry]

nej det är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

nej det är det inte.

http://www.debaser.se/kalender/3874/

Debaser:

#
Åldersgräns
18 (20 efter konsert)

"jo, det är det."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

"jo, det är det."

ser du att det står 18 innan? det betyder att 18åringar kommer in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

ser du att det står 18 innan? det betyder att 18åringar kommer in

aha så du ska dra hem typ kl 7 när barnen måste gå? nej fan nu ser jag, du är 17, sorry du får inte komma [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

aha så du ska dra hem typ kl 7 när barnen måste gå? nej fan nu ser jag, du är 17, sorry du får inte komma [cry]

konserten börjar inte ens förens 19 men ok. jag kommer in oroa dig inte för mig. dessutom har inte alla som mål här i livet att supa skallen av sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

konserten börjar inte ens förens 19 men ok. jag kommer in oroa dig inte för mig. dessutom har inte alla som mål här i livet att supa skallen av sig

ni kryp måste ut typ 7 för att ni är små och förstör för oss andra och för att det är farligt för barn att gå på konsert (därför ni under 20 tvingas titta på konserten genom att trängas framför ett plexiglas på biovåningen/alternativt titta på bioskärmen lol) , inte för att det serveras alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hästpojken:

dessutom har inte alla som mål här i livet att supa skallen av sig

Peter Doherty har [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

ni kryp måste ut typ 7 för att ni är små och förstör för oss andra och för att det är farligt för barn att gå på konsert (därför ni under 18 tvingas titta på konserten genom att trängas framför ett plexiglas på biovåningen/alternativt titta på bioskärmen lol) , inte för att det serveras alkohol.

1. pete börjar spela 21.30 och jag behöver inte gå förens efter det.
2. det gör mig ingenting eftersom jag ändå har skola dagen efter
3. de under 18 behöver inte vara på biovåningenn? vi får ha ståplats som alla andra.


   
SvaraCitera