Aviseringar
Rensa alla

Petter har ADHD!


Ämnesstartare

honolulu:

[confused]

det är väl ingen som missat att jag har det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns som att typ 50% av alla är diagnosticerade med adhd idag, så inte speciellt förvånande. + ot fattar ej hur någon kan tycka om honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är det bra att han har adhd eller va

Nej men det är en obeskrivlig lättnad att få en diagnos efter en så lång tid.


   
SvaraCitera

m3lis:

HAR DU MED ONT I MAGEN??? har haft ont i magen sedan jag vaknade halv tio[cry][cry]

ja,.......... [sad] tagit två starka receptbelagda smärtstillande men min mage knullar mig upp och ner och jag vill dö

Complicated:

det är väl ingen som missat att jag har det?

inte fan vet jag [crazy] tänkte bara det var konstigt uttalande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ja,.......... [sad] tagit två starka receptbelagda smärtstillande men min mage knullar mig upp och ner och jag vill dö

Varför tar du smärtstillande till att börja med?


   
SvaraCitera

Bajwa:

Har du ont någonstans?

honolulu:

FAN JA VILL DÖ JÄVLA MAGE

honolulu:

m3lis: HAR DU MED ONT I MAGEN???

ja!!!

Bajwa:

Varför tar du smärtstillande till att börja med?

[bigsmile] pga magont


   
SvaraCitera

Complicated:

Han är faktiskt rätt fredlig nuförtiden, tro't eller ej. Vissa lyckas, andra inte...

det kan man ju också tycka om man vill...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

känns som att typ 50% av alla är diagnosticerade med adhd idag, så inte speciellt förvånande. + ot fattar ej hur någon kan tycka om honom.

Ju fler som får sin diagnos desto bättre. Bättre än att börja självmedicinera med amfetamin liksom..

Förr i tiden så ansågs han vara en jävligt skillad hiphop artist du vet[wink], men nuförtiden, när han faktiskt ordnat upp sitt liv och kommit ifrån förorten så är han plötsligt helt förkastad.. Weeeird. Älskar folk bara musiker som lever ett odrägligt liv med problem upp till öronen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ja,.......... tagit två starka receptbelagda smärtstillande men min mage knullar mig upp och ner och jag vill dö

åh jobbigt[sad][sad]


   
SvaraCitera

m3lis:

åh jobbigt[sad][sad]

styrka till oss!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Förr i tiden så ansågs han vara en jävligt skillad hiphop artist du vet[wink], men nuförtiden, när han faktiskt ordnat upp sitt liv och kommit ifrån förorten så är han plötsligt helt förkastad.. Weeeird. Älskar folk bara musiker som lever ett odrägligt liv med problem upp till öronen?

har aldrig gillat honom och tkr att "förortshiphop" är det sämsta som finns. åh vill kräkas på hnm :c men nej, har nog inget med det att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Trodde Petter led av BADH = Bad Hiphop!

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

[love][bigsmile]

Personligen gillar jag hans gamla låtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Personligen gillar jag hans gamla låtar.

Jag gillar några av dem. Han var ju ganska average redan då. Men jämfört med vad han släppt sen dess var de ju rena mästerverken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Men jämfört med vad han släppt sen dess var de ju rena mästerverken.

Innan så ville alla köra duetter med han, nu kör han duetter med andra. Jag tror att det har en koppling [wink]


   
SvaraCitera