Aviseringar
Rensa alla

Philip Seymour Hoffman död


Ämnesstartare

Philip Seymour Hoffman dog idag av överdos. Han var en av få skådespelare som verkligen var en äkta konstnärssjäl och helt klart en av mina favoriter. Han blev endast 46 år gammal.

RIP
happiness-phillip-seymour-hoffman-todd-s

Vilka är era favoritstunder med Philip?


   
Citera

Han är jävligt skön i Charlie Wilson's War även om det kanske inte brukar räknas till hans större roller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Han jävligt skön i Charlie Wilson's War även om det kanske inte brukar räknas till hans större roller

Ej sätt den och har inte sett så många filmer av honom som man borde. Men mina favoriter är nog Jack Goes Boating och Happiness.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...och sen finns det ju hur mycket som helst till. Helt sjuk vad bra han var.


   
SvaraCitera

När han spelade Truman Capote i filmen Capote. Ytterst stort!


   
SvaraCitera

Såg ut som en blandning av Jack Nicholson och Snowden


   
SvaraCitera

Fasen vad synd. R.I.P. Ledsen

Hans obekväma skratt i Big Lebowski är Hjärta


   
SvaraCitera

Så går det när man knarkar.


   
SvaraCitera
pyrope

NEJJJJJJJ 🙁
Blev ledsen nu. 


   
SvaraCitera
time
 time

Gillade honom i Jack Goes Boating, och Red Dragon, och han var en helt fantastisk Plutarch Heavensbee i Hunger Games. Hoppas oändligt att han hann få sina scener filmade så de inte behöver ta bort hans karaktär i Mockingjay 🙁

Gråtfärdig, typ.


   
SvaraCitera

Fick en mindre chock när jag läste det på väg till jobbet imorse. Grät en skvätt och missade att hoppa av på min station.  Ledsen


   
SvaraCitera
Draft

synecdoche new york är ju bäst. men gillade också honom som brinnandes i en rullstol


   
SvaraCitera

Jag minns honom från ett flertal filmer jag inte sett, främst den om Capote.


   
SvaraCitera

kommer ihåg när jag såg happiness och blev så jävla imponerad av hur bra han var i den. åh så sorgligt när ens missbruk tar död på en. det är så fruktansvärt jävla sorgligt. rip.


   
SvaraCitera

åh juste big lebowski också. 


   
SvaraCitera