Aviseringar
Rensa alla

Philip Seymour Hoffman död


minns honom bara från Mission: Impossible III.. 

R.I.P. 


   
SvaraCitera
time
 time

André Vifot Haas:
Fick en mindre chock när jag läste det på väg till jobbet imorse. Grät en skvätt och missade att hoppa av på min station.  Ledsen

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
time
 time

snor:
kommer ihåg när jag såg happiness och blev så jävla imponerad av hur bra han var i den. åh så sorgligt när ens missbruk tar död på en. det är så fruktansvärt jävla sorgligt. rip.

Så himla tragiskt att det verkar ha slagit till rätt plötsligt också 🙁 han la ju in sig själv på rehab förra året och för bara två veckor sen var han ju på Sundance, jag tyckte inte han såg helt nere ut då, men tydligen 🙁


   
SvaraCitera

För jävligt , den killen har nog alltid varit lite små galen på ngt vis. Är så tragiskt när man hör och ser att nästa varje gång när nån bra Skådespelare eller artist så är droger inblandade , Men heroin är ju satans Elixiret Nr 1 .

R.I.P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft: synecdoche new york är ju bäst.

Åh, vilken mäktig rulle det är. Helt sjukt när jag tänker efter att det görs sådant storartat drama på 2000-talet.


   
SvaraCitera

RIP till nån som har gjort något lika bra men inte många har lagt märke till det.


   
SvaraCitera

Harry:
Så går det när man knarkar.

xD


   
SvaraCitera
Draft

Istechetvåpunktnoll: Åh, vilken mäktig rulle det är. Helt sjukt när jag tänker efter att det görs sådant storartat drama på 2000-talet.

åh andra sidan så är det ju manusförfattaren och regissören (vad han nu heter) som gör att det inte är helt konstigt. Han får för min del alltid göra film, för med honom är det alltid komplext, intressant, roligt och storslaget


   
SvaraCitera

Magnolia, Happiness och självklart Lebowski, är de finaste exempel som finns på Hoffmans talang.

R.I.P.


   
SvaraCitera

RIP Phillip.

jag förstår inte folk som måste döma personen för att han hade ett beroende.


   
SvaraCitera

Det som brukar vara tyopiskt för riktigt bra skådespelare är att de är väldigt breda i vad de kan spela. Seymour Hoffman kunde spela nästan vad som helst.


   
SvaraCitera

Obegripligt hur stor hysterin är bara för att en person som varit med i några filmer dör. Personer som aldrig träffat honom, aldrig haft någon som helst relation med honom och knappt ens vetat vem han är samlas nu och "sörjer" denna död. Människor dör hela tiden och till skillnad från Philip Seymour Hoffman gör de flesta av dem inte det med mening och till skillnad från Philip Seymour Hoffman lever de flesta av dessa inte ett liv i lyx. Har personligen väldigt svårt att tycka synd om en ihjälknarkande pappa som lämnar tre barn efter sig. De enda det är synd om är barnen som hade en så egoistisk pappa. 


   
SvaraCitera

NiklasW: Människor dör hela tiden och till skillnad från Philip Seymour Hoffman gör de flesta av dem inte det med mening och till skillnad från Philip Seymour Hoffman lever de flesta av dessa inte ett liv i lyx.

Tycker det är ganska naturligt att man bryr sig mer om när en kändis man uppskattar och som har gjort ett starkt intryck inom nöjesindustrin dör, även om man inte kände personen personligen än om något random negerbarn i Afrika eller random 95-åriga Agda som man inte ens visste existerade dör.


   
SvaraCitera