Aviseringar
Rensa alla

Pick up lines och liknande


Ämnesstartare

Har ni några roliga historier när ni har försökt ragga upp någon eller bara roliga pick up lines?

Allt är välkommet 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Person 1: Hej det är något fel på min mobil :/
Person 2: vadå?
Person 1: Ditt nummer är inte i den Söt


   
SvaraCitera
Kudhos

Du är som isberget i Titanic. Du fick mig att stanna och vilja gå ner på dig.


   
SvaraCitera

Försökte ragga på en kille vid baren, hans kille var bartendern...
Nästa dag skulle jag ragga på 18åringen som fixa liften men han svarade aldrig
visade sig att han var 14 med hörselskada


   
SvaraCitera
Exner

Jag: OMG boobs
Hon: ; )


   
SvaraCitera

Kudhos:
Du är som isberget i Titanic. Du fick mig att stanna och vilja gå ner på dig.

Mycket glad


   
SvaraCitera

raggningsrepliker är sämst, om man vill få ligga är det bästa sättet typ såhär,

använder du färgade linser? omg du gör det

En snygg tjej som dig borde verkligen ta bättre hand om sina naglar

Mitt i samtalet, " du behöver inte spotta på mig när du pratar" 

Mitt i samtalet " avbryt mig inte när jag pratar" 

Om hon äter med öppen mun är det en självklarhet att du ska notera det 

Komplimanger är aldrig bra, då behandlar du henne som att hon är över dig och då blir hon också över dig, du är exakt lika mycket värd som henne, hon är ingen prinsessa utan du är också lika mycket värd och måste få er på samma värde med hjälp av neggning.


   
SvaraCitera

Tjena kexet, står du här och smular? Blink


   
SvaraCitera

Misstänker att Nördig får ligga ungefär lika mycket som en lyktstolpe.


   
SvaraCitera

Jag är typ asexuell och aspergers, känslig emot beröring så ja, jag får klara mig utan.


   
SvaraCitera

om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge mig den perfekta julklappen.


   
SvaraCitera

Nördig
Om hon äter med öppen mun är det en självklarhet att du ska notera det

😀


   
SvaraCitera

Nachac:
Misstänker att Nördig får ligga ungefär lika mycket som en lyktstolpe.

Jag är typ asexuell, aspergers, känslig emot beröring, så nej, jag får klara mig utan

Kanske ganska klumpigt formulerat, men det gäller att hitta skavanker/brister i henne, det behöver inte vara naglarna eller att hon äter med öppen mun utan det kan vara andra grejer, man ska heller inte vara ett rövhål, att le är också väldigt viktigt, glimten i ögat och så vidare, hon förklarar det bättre än mig, bara läs vid patriarkat tråden och se hur endel män beter sig, självklart stämmer det första hon säger,


   
SvaraCitera

Nördig: Jag är typ asexuell, aspergers, känslig emot beröring, så nej, jag får klara mig utan

Ge då inte raggningstips, i synnerhet inte destruktiva dylika.

Nördig: Kanske ganska klumpigt formulerat, men det gäller att hitta skavanker/brister i henne, det behöver inte vara naglarna eller att hon äter med öppen mun utan det kan vara andra grejer, man ska heller inte vara ett rövhål, att le är också väldigt viktigt, glimten i ögat och så vidare, hon förklarar det bättre än mig, bara läs vid patriarkat tråden och se hur endel män beter sig, självklart stämmer det första hon säger,

Eller också behandlar man bara människor som människor.

Människan i videon har problem.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ge då inte raggningstips, i synnerhet inte destruktiva dylika.
Eller också behandlar man bara människor som människor.

Människan i videon har problem.

du kan inte tänka dig att ge lite verbalt utrymme åt någon som av allt att döma har betydligt större problem än vad random kvinna har, mr white knight? du är inte snäll mot någon just nu. du förminskar både Nördig, kvinnors myndighet/pondus/självkänsla och människors intelligens samt kritiska tänkande i allmänhet.


   
SvaraCitera