Aviseringar
Rensa alla

pierca naveln ont?


Ämnesstartare

hur ont gör det å pierca naveln? gör det ondare än att ta hål i tungan? och hur lång tid brukar det ta innan navelpiercingen är läkt?


   
Citera
Ämnesetiketter

Det gör relativt ont.


   
SvaraCitera

ja?


   
SvaraCitera

Nej det gör inte ont, det är jätteskönt. Förstår väl vem som helst att det inte gör ont att göra ett hål i huden på ett relativt känsligt ställe?
[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Imoon:

Nej det gör inte ont, det är jätteskönt. Förstår väl vem som helst att det inte gör ont att göra ett hål i huden på ett relativt känsligt ställe?

ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Nej det gör inte ont, det är jätteskönt. Förstår väl vem som helst att det inte gör ont att göra ett hål i huden på ett relativt känsligt ställe?

men hur ont gör det.. jag tycker inte det gjorde speciellt ont å göra i tungan.


   
SvaraCitera

lollo94:

hur ont gör det å pierca naveln?

Så här ont:

|--------------------------------------x-------------------------------------​----|

I egenskap av simpel plebej tro jag (poängtera att jag inte är helt säker) ATT SMÄRTA ÄR INDIVIDUELLT


   
SvaraCitera

Kan du stå ut med lite smärta i två sekunder och känna dig lite öm i naveln några timmar efter så kör på, det är inte farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Kan du stå ut med lite smärta i två sekunder och känna dig lite öm i naveln några timmar efter så kör på, det är inte farligt.

okej, bra 😀

men spelar det jätte stor roll om man tar den i en studio eller hos en kompis kompis som bara har läst på lite om det?


   
SvaraCitera

det känns.
men beror på hur låg "smärt-tröskel" du har, det är olika från person till person liksom.
Man ska ha i läkesmycket i minst 6månader. [smile]

lollo94:

men spelar det jätte stor roll om man tar den i en studio eller hos en kompis kompis som bara har läst på lite om det

gör det inte hos en kompis, det blir bara fel.


   
SvaraCitera

lollo94:

hos en kompis kompis som bara har läst på lite om det?

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maaaarika:

Man ska ha i läkesmycket i minst 6månader.

oj, när jg tog i tungan hade man ju bara läkarstaven i två veckor. 😛

maaaarika:

gör det inte hos en kompis, det blir bara fel.

men han är typ väldigt påläst och har gjort det på jätte många. jag vet inte vart jag ska göra annars. jag får göra i naveln fast det fick jag inte i tungan, den gjorde jag på UVX, så nu kan ju inte mamma följa med dit om han nämner nått om tungpiercingen.. (det var en kompis som ringde och fejkade att hon var min mamma när jag tog i tungan) lite komplicerat... 😛


   
SvaraCitera

lollo94:

men spelar det jätte stor roll om man tar den i en studio eller hos en kompis kompis som bara har läst på lite om det?

Såklart det gör! Din kompis är inte erfaren av sånt här, så det är bättre att ta i en studio! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Hur långt är ett snöre? Hur mycket väger en sten?

Läktiden varierar, det kan ta några månader.
Men även upp till ett år.


   
SvaraCitera

lollo94:

oj, när jg tog i tungan hade man ju bara läkarstaven i två veckor. 😛

Jo, naveln har längst läketid av alla

lollo94:

UVX

UVX?


   
SvaraCitera