Aviseringar
Rensa alla

Pierca Septum


Ämnesstartare

Tjena!
Nu är det så att jag ska skaffa en septum.
Jag har föräldrarnas tillåtelse men..... Jag fyller år väldigt tidigt alltså 2 januari-98:(
Jag har några frågor om piercingen:
1.om man är född så tidigt på året kan jag då kanske komma upp till åldersgränsen ändå?
2.Kan man övertala dom annars?
3.I sporten så måste man såklart ta av den jag har sätt att vissa sätter en tejpbit för hålet,finns det kanske något annat som man kan ha istället för smycket i så att det inte blir infekterat??
Tack Tack!![bigsmile][wink][smile]


   
Citera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha[bigsmile]!
Precis


   
SvaraCitera

Du kan låta en privat piercare pierca dig. Hur har du tänkt dig att du skulle nå upp till åldersgränsen bara för att du är född tidigt på året? [confused]


   
SvaraCitera

PRUSELUSKAN:

1.om man är född så tidigt på året kan jag då kanske komma upp till åldersgränsen ändå?

[shake][shake]


   
SvaraCitera

tejp?!?

köp retainer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok Tack!
Om det blir privat är det lika "säkert" då , eller det kanske varierar??


   
SvaraCitera

Fattar inte riktigt vad du skriver faktiskt. Men jag piercade mig i läppen när jag var tretton, och det gick bra så länge jag hade en förälder med. [smile] Fast det beror nog på vilken studio man går till också, hur dom ser på det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aha:)
Var det i stockholm??
:):D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:Dom sätter en typ av tygtejp iför hålen,fast det är nog inte så smidigt att ha i näsan:D:)


   
SvaraCitera

Om du har en hästsko som smycke så kan du vika upp piercingen i näsan när du sportar, du kan inte ta ut den under tiden den läker för att sätta in den igen när du tränat klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok Tackar!!:):D


   
SvaraCitera