Aviseringar
Rensa alla

pierca sig själv, själv.


Ämnesstartare

har pierca mig i magen, armarna, handen, öra, benen och på massa ställen själv med säkerhetsnålar och synålar och pins, fast
allt vart infekterat.
så, om man köper piercingnål och tång sak som dem har
på riktiga ställen, blire inte infekterat då om man sköter de?
& va ska man köpa för ringar som inte gör så de
blir infekterat? [läpp piercing]

svara på frågorna, inte klaga på nått. höhö.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

burialground:

armarna

burialground:

benen

burialground:

magen

;S

burialground:

så, om man köper piercingnål och tång sak som dem har
på riktiga ställen, blire inte infekterat då om man sköter de?

I princip ja, köp plasthandskar också. Men det kommer fortfarande ALLTID finnas en chans att det blir infekterat hur mycke man än tvättar.

burialground:

va ska man köpa för ringar som inte gör så de
blir infekterat? [läpp piercing]

Bäst vore att börja med en labretstav (en sån där plupp). Annars är titan ringar prima skinka.


   
SvaraCitera

bästa vore ju om du inte piercar dig sjöälv, utan får föräldrars samtycke och gör på en studio eller väntar tills du är 18,,

Om en piercing verkligen är någit du hjärtligt vill ha så kan du vänta, annars är den inte så viktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

I princip ja, köp plasthandskar också. Men det kommer fortfarande ALLTID finnas en chans att det blir infekterat hur mycke man än tvättar.

Kablash__:

Bäst vore att börja med en labretstav (en sån där plupp). Annars är titan ringar prima skinka.

okej tack 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

burialground:

har pierca mig i magen, armarna, handen, öra, benen och på massa ställen själv med säkerhetsnålar och synålar och pins, fast

hur fan piercar du dig i armar och ben?


   
SvaraCitera
smisk

Ta en rostig spik istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chazychaz:

hur fan piercar du dig i armar och ben?

ner och upp i skinnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

burialground:

ner och upp i skinnet.

[confused]


   
SvaraCitera

eh, fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seriöst. Är du 13 år? Vänta för fan. Du KOMMER ångra dig när du blir äldre och har en massa fula ärr efter misslyckade piercingar.


   
SvaraCitera

Miltoncasper:

seriöst. Är du 13 år? Vänta för fan. Du KOMMER ångra dig när du blir äldre och har en massa fula ärr efter misslyckade piercingar.

Exakt, jag ångrar alla mina piercingar, och tog dem enbart för modet, nu har jag slösat över 2000 kr på metal i min kropp, det är inte värt det, vill du verkligen ha en piercing vänta tills du är 18!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodiac93:

Exakt, jag ångrar alla mina piercingar, och tog dem enbart för modet, nu har jag slösat över 2000 kr på metal i min kropp, det är inte värt det, vill du verkligen ha en piercing vänta tills du är 18!!

okej, ja har 11 ärr i magen, 13 ärr på högerarmen, ca 20 ärr på vänsterarmen, 4 ärr på benen & 2 ärr i örat, och jag skiter fullständigt i ärren för man ser nästan inte dem. på vissa personer läker sår bätte än andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miltoncasper:

seriöst. Är du 13 år? Vänta för fan. Du KOMMER ångra dig när du blir äldre och har en massa fula ärr efter misslyckade piercingar.

Zodiac93:

Exakt, jag ångrar alla mina piercingar,

Till att börja med så håller jag verkligen med er om att det är bättre att vänta. Men detta enbart för att det är få piercare som sticker nålen i folk under 15 år och jag anser inte att någon som själv brukar sticka säkerhetsnålar och äckliga synålar genom olika kroppsdelar har tillräckligt med kunskap för att pierca sig själv.
Det jag inte håller med er om är det faktum att ni i princip garanterar att hon kommer ångra sig när hon blir äldre. Det kan väl ingen veta? Bara för att Zodiac93 ångrar alla sina piercingar så gör väl inte alla det, eller? Och varför skulle man inte kunna ångra en piercing man gör när man är 18 lika väl som när man är 13?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

burialground:

på massa ställen själv med säkerhetsnålar och synålar och pins, fast
allt vart infekterat.

Dah?
Tror du verkligen att något av de där föremålen är rena någonstans? Bryr man sig inte mer om sin kropp än så så är det kanske ingen idé att du piercar dig överhuvudtaget. Stick inte nålar i dig själv när du inte har någon som helst kunskap, är mitt tips. Tack och hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeahbiteme:

Dah?
Tror du verkligen att något av de där föremålen är rena någonstans? Bryr man sig inte mer om sin kropp än så så är det kanske ingen idé att du piercar dig överhuvudtaget. Stick inte nålar i dig själv när du inte har någon som helst kunskap, är mitt tips. Tack och hej.

sen gör man rent och sätter i ring eller stav,
men dem blev infekterade för jag pillade och drog i dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

burialground:

sen gör man rent och sätter i ring eller stav,
men dem blev infekterade för jag pillade och drog i dem.

Det krävs lite mer än så.
Skulle inte heller tro att det blev infekterat enbart för att du pillade, en säkerhetsnål är inte steril, den är smutsig och äcklig, så enkelt är det.


   
SvaraCitera