Aviseringar
Rensa alla

Piercat läppen vad äta??


Jag åt vanligt, lite försiktigare bara efter 10 min, eh.


   
SvaraCitera

Simstar92:

hej ! har piercat läppen idag ( i studio) med stav o kan typ inte äta då staven är så lång. nån som har något bra tips vad man kan äta. klarade inte av mjuk macka så de e inget alternativ.

Hade samma problem när jag hade piercat läppen. Tänkte samma som nån skrev här "man äter väl inte med läppen?", men det var förbaskat svårt att äta faktiskt, blev förvånad över det. Dock gick det över inom ett dygn för mig så bara att vänta. ^^
Ät flytande föda...

Tözen:

nej,för så svårt va d inte att äta med en nytagen tunga,d borde inte direkt va så mycke svårare med en i läppen för den sitter utanför tänderna

Sådant är alltid individuellt och för mig var det mycket svårare att äta efter en läpp-piercing än efter en tungpiercing.
Jag åt en pizza samma dag som gjort min piercing i tungan, men när jag piercat läppen kunde jag inte äta alls på ett dygn. Alla kroppar är olika.

upbuttcoconut:

Bara att äta. Jag har hål i läppen och jag hade inga problem att äta.

Alla fungerar ju inte exakt likadant som du heller. Vissa har inga problem alls med att äta efteråt medan andra har jätteproblem med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heroin:

Hade samma problem när jag hade piercat läppen. Tänkte samma som nån skrev här "man äter väl inte med läppen?", men det var förbaskat svårt att äta faktiskt, blev förvånad över det. Dock gick det över inom ett dygn för mig så bara att vänta. ^^
Ät flytande föda...

thx 🙂 hoppas på bättre lycka idag då med ätandet


   
SvaraCitera

Ät grillad svärdfisk [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ät grillad svärdfisk

[tired]


   
SvaraCitera
smisk

Söndermosade bananer med sugrör!


   
SvaraCitera

Tözen:

um är inte till för hjälp,d är till för att mobba andra och vara ironiska

Helt plotsligt ploppade ordet emo upp i mitt huvud


   
SvaraCitera

FettotFrånMärsta:

Helt plotsligt ploppade ordet emo upp i mitt huvud

helt plötsligt ploppade ordet idiot upp i mitt huvud


   
SvaraCitera

Tözen:

um är inte till för hjälp,d är till för att mobba andra

[love]


   
SvaraCitera

Tözen:

um är inte till för hjälp,d är till för att mobba andra och vara ironiska

😀


   
SvaraCitera

Heroin:

Alla fungerar ju inte exakt likadant som du heller. Vissa har inga problem alls med att äta efteråt medan andra har jätteproblem med det.

AMÄH BUHUUU.

Ja tror de bara är jävla gnäll, annars har nog dennes läpp svällt upp så jävla hårt att piercingen borde tas ut.


   
SvaraCitera

Hade samma problem - men allt handlar om att vänja sig.
När du gjort det är det inga problem 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xEvviie:

Hade samma problem - men allt handlar om att vänja sig.
När du gjort det är det inga problem 😛

har typ gjort de nu så är inga större problem längre =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta gnälla om att man inte kan få problem, klart att man kan få det! Min medusa var ett fucking hell att äta med.


   
SvaraCitera

Men ät typ
- Soppa
- Kokt ris med sås på
- Potatismos med krossad lax och hollandäsås på (Ger jag mina ungar som jag brukar passa)
- Potatis, grönsaker och kyckling som är mixade i en mixer till en soppa elr kräm typ.


   
SvaraCitera