Aviseringar
Rensa alla

Piercing i GBG 15 år utan förälder


Ämnesstartare

Hej [bigsmile] Vet någon ett ställe i Göteborg där man kan pierca tungan utan föräldrars tillstånd? Och gärna hur mycket det kostar?

Har blivit trött på mina föräldrar nu... först säger de "vi ska tänka på saken" och nu "du får ta hål vart du vill förutom tungan" och blablabla.. [shake]


   
Citera

Du vill inte dra på dig massa infektioner från ngn smutsig källare ngnstans, lyssna på dina föräldrar[zzz]


   
SvaraCitera

Vet ett ställe men säger inget [zzz] Lyssna på isola och föräldrarna.


   
SvaraCitera

Vänta tills du får av dina föräldrar 🙂


   
SvaraCitera

Amen be någon av dina vänner prata i telefonen och fejka att hon/han är någon utav dina föräldrar . .

Ofta föräldrarna måste följa med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

POFFF:

Amen be någon av dina vänner prata i telefonen och fejka att hon/han är någon utav dina föräldrar . .

Ofta föräldrarna måste följa med?

Ja, en förälder MÅSTE följa med, annars hade jag gjort det där med telefonen för längesen. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Vänta tills du får av dina föräldrar 🙂

När jag blir 18... om 3 år alltså... wiho[rolleyes]


   
SvaraCitera

ManUnited4ever:

När jag blir 18... om 3 år alltså... wiho[rolleyes]

Föräldrar brukar ge sig, försök att få de till en julklapp eller något.


   
SvaraCitera

ManUnited4ever:

"du får ta hål vart du vill förutom tungan"

jag får ta hål i tungan [bigsmile] men ska vänta tills jag fyller 15 så att jag får göra det på ett riktigt bra ställe [y][y]


   
SvaraCitera

Kablash__:

försök att få de till en julklapp eller något

Haha, precis så är min strategi i år!


   
SvaraCitera

ManUnited4ever:

Ja, en förälder MÅSTE följa med, annars hade jag gjort det där med telefonen för längesen. ^^

Aha, det var då tråkigt. En piercingstudio här i Luleå behöver man bara ringa dit . . Fast iofs så följde min mamma med mig då jag piercade näsan i 6an. Mina föräldrar har aldrig haft problem med att jag piercat mig, Fast dom sa till mig - Vi kommer aldrig tillåta tungpiercing!

Använder dock inte nu min näspiercing.. men har piercing i naveln och tragus. Så föräldrar tänker väl att deras barn kommer att ångra sig, eller att det blir infekterat, eller så vill dom inte att ens unge ska sticka ut ur mängden med metall i ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Föräldrar brukar ge sig, försök att få de till en julklapp eller något.

Hahaha har du tips på bra julklappar då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

POFFF:

Så föräldrar tänker väl att deras barn kommer att ångra sig, eller att det blir infekterat, eller så vill dom inte att ens unge ska sticka ut ur mängden med metall i ansiktet.

Vad kan hända om jag har en liten prick i käften som knappt syns? [sad] Om de inte vill se den, KOLLA INTE DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Buuuhuhuh detta suger. :/


   
SvaraCitera

ManUnited4ever:

Vad kan hända om jag har en liten prick i käften som knappt syns? [sad] Om de inte vill se den, KOLLA INTE DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Buuuhuhuh detta suger. :/

Haha, jag håller med dig. Synd att jag inte är din mamma just nu 🙂 tycker lite synd om dig, men tjata och skriv upp det på önskelistan då det gäller julklappar!


   
SvaraCitera

heyjupiter:

Haha, precis så är min strategi i år!

Bra strategi! Hoppas de funkar ^^

ManUnited4ever:

Hahaha har du tips på bra julklappar då? [smile]

Jag menar ju att du ska få en piercing i julklapp av dina föräldrar, försök få dom att göra de ^^


   
SvaraCitera