Aviseringar
Rensa alla

piercing i läppen


Ämnesstartare

Jag ska ta piercing i underläppen (vänster) själv. säg inte åt mig att gå till en studio för det går inte mina föräldrar med på.

men jag har några frågor..
kan man köpa kanyler på apoteket?
vart får man tag i läkstav.. och hur tjock är den?
när kan man byta från läkstav till ett vanligt piercingsmycke (eller vad man säger)?

tack för svar


   
Citera

om du bor nära lund så kan du sticka in till exotica vid katedralskolan.
Dom gör piercing utan föräldrars tillstånd, det var där jag tog min [bigcheers]


   
SvaraCitera

Sluta trotsa och gör som dina föräldrar säger för bövelen.


   
SvaraCitera

vad du behöver är ett rejält kokstryk


   
SvaraCitera

Vet inte om dom har det men borde ju det, bara att gå dit å fråga, värst som kan hända är ju att du får ett nej 😛
annars gåre att beställa, är riktigt billiga [y] kan ju beställa smycke på en gång om du inte redan har det 😛
sen behöver du inte ha läkstav, hade iaf inte jag å min sitter fint den 🙂
det enda som kan va krångligt är att få igenom ringen (eller va du nu ska ha) får tare försiktigt så gåre bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

sen behöver du inte ha läkstav, hade iaf inte jag å min sitter fint den 🙂
det enda som kan va krångligt är att få igenom ringen (eller va du nu ska ha) får tare försiktigt så gåre bra 🙂

tack för hjälpen.
så jag tar hålet och sen sätter jag i smycket direkt eller måste jag vänta med att ta ut nålen?
men kan jag ta ut smycket när hålet har läkt?


   
SvaraCitera

mollimus:

tack för hjälpen.
så jag tar hålet och sen sätter jag i smycket direkt eller måste jag vänta med att ta ut nålen?
men kan jag ta ut smycket när hålet har läkt?

np [smile]
du trycker igenom kanylen så att den går nästan helt igenom, sen sätter du smycket på slutet av kanylen å följer med igenom läppen så sitter den förhoppningsvis där sen 🙂
ja, du kan ta ut smycket NÄR DET HAR LÄKT men inte innan, för då blire problem med å få i den igen vill jag lova [crazy]
men du kan bara ha ur smycket i några timmar, om du har det ur 1-2 dar så växer det igen [surprised] å det vill man ju inte [crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera