Aviseringar
Rensa alla

Piercing i näsvingen och naveln


Ämnesstartare

Är såå himla sugen på att ta hål i åtminstonde näsvingen. Gärna i naveln också men det varken törs eller får jag göra för mina föräldrar. Har två enkla frågor bara;

Gör det ont att pierca sig i näsvingen och läker hålet igen om man tar ut 'smycket'?

Gör det ont att pierca sig i naveln?

Tacksam för svar! [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Naveln sticker bara till lite, som en spruta ungefär. Och det går över väldigt fort.
Men om det är infekterat, då gör det förjävla ont. Kunde knappt ta på mig strumpor eller hämta grejer på golvet för att det gjorde så ont när man 'böjde fram magen'.


   
SvaraCitera

SUPERAWES0ME:

Gör det ont att pierca sig i näsvingen och läker hålet igen om man tar ut 'smycket'?

Nej, det gør inte ont. Det gør inte så mkt ondare æn att ta ett hål i ørat, om du anvænder pistol vill sæga. Om du tar ut smycket kommer det væxa igenoch antaglign læmna efter sig ett fult ærr.


   
SvaraCitera

Varfør går det inte att ændra på inlægget? Det var en hel del stavfel dær såg jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har egentligen varken piercing i näsan eller i naveln, dock i läppen, men jag kan försöka svara ändå! [bigsmile]

SUPERAWES0ME:

Gör det ont att pierca sig i näsvingen och läker hålet igen om man tar ut 'smycket'?

Smärtan är ju individuell, men det gör inte så ont som man tänker sig. Jag själv trodde att det skulle göra fruktansvärt ont att pierca läppen, det var faktiskt tvärtom! Jag kände bara sticket och efter det var det lite ömt. Hålet läker igen om du tar ut smycket, hur lång tid det tar är dock individuellt.

SUPERAWES0ME:

Gör det ont att pierca sig i naveln?

Enligt en kompis som piercade naveln gjorde tången ondare än själva sticket, men det är återigen individuellt och beror helt på din smärtgräns!


   
SvaraCitera