Aviseringar
Rensa alla

Piercing i naveln


Ämnesstartare

Jag vill pierca naveln.

Funderar på att göra det med blomdahls navelpiercing, då det görs i en rörelse eller hur man ska förklara det.

För piercare för väll först in en kanyl och se in smycket? Eller någon som har lust att förklara hur det går till i en piercingstudio? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kan man ha sex i naveln ifall man piercar den?
Image


   
SvaraCitera

matildalindberg:

Funderar på att göra det med blomdahls navelpiercing, då det görs i en rörelse eller hur man ska förklara det.

För piercare för väll först in en kanyl och se in smycket? Eller någon som har lust att förklara hur det går till i en piercingstudio? 🙂

de gör hålet, tar ut nålen, för in smycket och sen är det klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

de gör hålet, tar ut nålen, för in smycket och sen är det klart.

Okej, då känns det mer aktuellt med blomdahls.. Det känns skönt att det går fort och att det inte görs i två steg.

Någon som vet om det kan vara farligt? 😛


   
SvaraCitera

matildalindberg:

Okej, då känns det mer aktuellt med blomdahls.. Det känns skönt att det går fort och att det inte görs i två steg.

vad menar du att de gör som är annorlunda då? för in staven på en gång elr vad?

matildalindberg:

Någon som vet om det kan vara farligt? 😛

om du sköter det rätt så är det inte farligt. om du sköter det fel så kan det bli infekterat och då kan du få behöva ta ut det och då blir det kanske ett fult ärr, men farligt är det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

vad menar du att de gör som är annorlunda då? för in staven på en gång elr vad?

Ja såsom jag tolkde det så skjuts först kanylen ignom och sen direkt efter kommer smycket. Jag kan ha misstolkat det helt. Ska nog ringa och fråga imorgon, blev lite osäker nu..
http://www.sv.blomdahl.com/blomdahl_sv/default.asp?id=2577 finns lite info iaf.

BLODÅDRA:

om du sköter det rätt så är det inte farligt. om du sköter det fel så kan det bli infekterat och då kan du få behöva ta ut det och då blir det kanske ett fult ärr, men farligt är det inte.

Okej, bra. I öronen pillade jag jättemycket utan att få infektion så rengör jag ordentligt går det nog bra med naveln. Tack så jättemycket för svaren 🙂


   
SvaraCitera

BLOMDAHL ärinte bra... det är bättre att göra hos en vanlig studio.


   
SvaraCitera

AMKH:

BLOMDAHL ärinte bra... det är bättre att göra hos en vanlig studio.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

vad menar du att de gör som är annorlunda då?

Gissar på att hon snackar om pistol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera