Aviseringar
Rensa alla

Piercing i nipple


Ämnesstartare

Babblo:

Gjorde pissont

Babblo:

stött i duschkabinsdraperiet

jag blev mer osäker nu.. fan


   
SvaraCitera

Nobody Told Me:

jag blev mer osäker nu.. fan

Don't be [badgrin]
Det är så olika från person till person.
Har du känsliga nipples annars?
För det har jag och .. ja, det gjorde ont som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babblo:

Har du känsliga nipples annars?

just nu (jag vet inte om det beror på menscykeln, att det är nu dom är känsliga) är dom ganska ömma. Dom kanske alltid är ömma. Åh, jag kommer inte klara av det! haha


   
SvaraCitera

Nobody Told Me:

är dom ganska ömma

Men det är bara att köra på! Säg åt piercaren att klämma åt riktigt hårt med klämman innan, då minskar det onda.
Feeedt snyggt med piercing. Är skitnöjd med min [wink]


   
SvaraCitera

Babblo:

klämman

Kör de inte med nål?


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Kör de inte med nål?

Först tång sen kanyl [party]


   
SvaraCitera

Babblo:

Först tång sen kanyl [party]

kk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hört att det gör mer ont för killar än tjejer, vet inte varför xD men hon som pierca mig (i ögonbrynet :P) sa att hon pierca en kille häromdagen och att han skreck som fan. Men det är väll inviduellt. Min morbror har dock tagit det och han sa att det gjorde ''ont'' men inget mer.
Men om du VERKLIGEN vill det så kommer du väll knappt tänkta på det 🙂
Bara gör det, går det åt helvete så gör det...
Rengöring och sånt är inte svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min läkta relativt snabbt, de krånglar minimalt ibland men det var bara ett halvår sedan jag gjorde dem. Pris beror på studio, räkna med 400-600:- och när det gällar smärtan så är det så jävla individuellt så det spelar ingen roll hur alla andra har upplevt det, du kommer få en alldeles egen upplevelse i alla fall. Lycka till.


   
SvaraCitera

Jag tyckte inte att det kändes ett dugg att ta den men dagarna efter var förj*vliga så den rök efter 2-3 dagar. Jag fick inte använda bh heller [cry] men fett snyggt är det så jag ska nog ta där igen [y]

min kompis piercar folk och på mig gjorde hon gratis [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan93:

hört att det gör mer ont för killar än tjejer, vet inte varför

Ofta får man pierca "bakom" bröstvårtan på karlar, eftersom de typ inte har nån 🙂 Kanske har med det att göra.

JA, det gör skitont, speciellt andra. Göra inte både på en gång. Glöm smärtan i några månader. Sen kan du köra på igen. Av mina piercingar så är bröstvårtorna de enda som har värkt några timmar efteråt.

Babblo:

Säg åt piercaren att klämma åt riktigt hårt med klämman innan, då minskar det onda.

Agree.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera