Aviseringar
Rensa alla

Piercing i ögonbrynet


Ämnesstartare

Hej, har precis tagit en piercing i ögonbrynet och undrar bara hur pass tåligt det verkligen är? Har råkat stötta till den ett par gånger när jag tagit på mig tröjan eller råkat gnugga på den när jag varit ''trött''. Och det känns som den sitter väldigt löst, men när jag tittar i spegeln så kan jag inte se någon skillnad. Har googlat lite om det men kan inte hitta något fall där någon haft ett liknande problem eller oroande. Bara när det handlar om piercing i tungan.
Jag som var så glad för min fina piercing vill nu veta om någon har någon alls aning om hur tålig den här tuna ögonbrynet som piercingen sitter i är? [crazy]
Jag kanske oroar mig lite för mycket 😛 men vafan xD...

MvH [rolleyes]

efter.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

Det håller nog, ska du se. 🙂


   
SvaraCitera
Hando

Mackan93:

Har råkat stötta till den ett par gånger när jag tagit på mig tröjan eller råkat gnugga på den när jag varit ''trött''

När jag hade stav i så fastnade den i fotbollsnätet på gympan lite, men den rycktes inte ur.
En gång på syslöjden knöt jag fast en sytråd i ringen (orka stav egentligen) och så satte en kompis symaskinen på något -så man får tråd på dem där små rullarna om någon fattar vad jag menar- det drog som fan men det var över 4 månader sen och inget har hänt.

Nu är ju min läkt sen nästan 8 månader, men ändå, de är tåligare än vad man tror.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

de är tåligare än vad man tror.[smile]

Tack! Nu slipper jag oroa mig hahahaha [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite ytliga piercingar som typ ögonbryns- eller navelpiercingar är mer svårläkta på så vis att de kan börja migrera, dvs flytta på sig. Och det är nog ganska lång läkningstid också. Ta det försiktigt med din piercing [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan93:

känns som den sitter väldigt löst

'
När jag tog hål trodde jag det skulle bli infekterat hela tiden, och att man skulle dra ut den så fort man fastnade i tröjan, men nu har jag haft den i 1½ år och den har fått gå igenom en hel del [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gråtande_själ:

men nu har jag haft den i 1½ år och den har fått gå igenom en hel del

Hehe det är nog bara jag som är lite paranoid xD [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju säga att jag också råkade stöta till min, kanske ofta. Och ibland rätt hårt. Det slutade med att den migrerade så mycket att jag fick ta ut den. Så var försiktig, för den är omtålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mackan93:

Hehe det är nog bara jag som är lite paranoid xD

Så kan det oxå vara ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera