Aviseringar
Rensa alla

Piercing i ögonbrynet.


Khrysos:

Vart gjorde du

Skindeep


   
SvaraCitera

Dyrt ju ! xD
Är du nöjd då, gjorde dom ett bra jobb?
Jag har aldrig vart på en studio, har aldrig fattat vad dom gör som jag inte gör ^^


   
SvaraCitera

Khrysos:

Är du nöjd då, gjorde dom ett bra jobb?

Nöjd, det kändes ju inget heller. Bara lite nät nålen gick genom skinnet längst ner, annars smärt fritt[smile]

Khrysos:

Jag har aldrig vart på en studio, har aldrig fattat vad dom gör som jag inte gör

Gör du dina själv?
Hur många/vart har du?


   
SvaraCitera

creepy:

Nöjd, det kändes ju inget heller. Bara lite nät nålen gick genom skinnet längst ner, annars smärt fritt[smile]

Najs, har ett förakt emot studios eftersom dom egentligen bara piercar samt delar med sig av sin kunskap till ett, enligt mig, förskräckligt pris.
Men försöker tränga bort detta då många faktiskt kommer därifrån nöjda 🙂

creepy:

Gör du dina själv?

Ofc, billigt och bra 🙂
Ber mina vänner ibland också, när jag inte kan se själv [y][cheers]

creepy:

Hur många/vart har du?

Två earl, en industrial, en 8mm töj i örat och en 3.2mm töj i andra örat, två i ögonbrynet, en i näsvingen, två i underläppen (i mitten) och en i kinden. Samt en i vardera bröstvårta ^^ 🙂


   
SvaraCitera

Khrysos:

Två earl, en industrial, en 8mm töj i örat och en 3.2mm töj i andra örat, två i ögonbrynet, en i näsvingen, två i underläppen (i mitten) och en i kinden. Samt en i vardera bröstvårta ^^ 🙂

Najs!
Själv har jag bara i ögon brynet och ett antal i öronen. Men har planerat att göra labret och nån töjning i örat, kanske hips också[y], får se vad det blir.


   
SvaraCitera

vissta:

Men finns det inget undantag eller något då

Jepp, säkerhetsnål!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera