Aviseringar
Rensa alla

Piercing kille, sexigt eller fult?


Budolicious:

ohnoes, a typo. plz kill me [sad]

[bigsmile]
Jag var tvungen att kolla vad det var för något...
Tyckte det var lite skoj med ett "menar du". [blush]


   
SvaraCitera

Myksa:

[bigsmile]
Jag var tvungen att kolla vad det var för något...
Tyckte det var lite skoj med ett "menar du". [blush]

Allt för att liva upp en måndag liksom


   
SvaraCitera
Hando

negerbollar:

tatuerade mig med en liten tatuering på benet när jag var femton

Vad blev det för något? [blush]

negerbollar:

Kanske kan bli problem med det om jag piercar mig?

negerbollar:

sugen på att pierca bröstvårtan eller tungan.

Beror på, när jag tränade kickboxning ett tag så fick vi inte ha i smycken. Han berättade om en kille som fick sin tungpiercing ner i halsen på något jävla sätt. Läraren fick köra ner fingret i halsen på honom och dra upp piercingen igen.
Men det är nog olika från lärare och lärare. Men försök att ta ur är nog det bästa ändå [y]


   
SvaraCitera

ÖGONBRYN [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Tar du i bröstet kommer du skrika av smärta om någon slår till dig där.

Ah fan va schletet. Har hört att man inte får träna på typ 3 månader efter man har piercat sig i bröstvårtan [sad]
och på tal om det som "Hando" sa. I know, vi får inte träna med piercings men tänkte almmänt på väntetid innan det läker och om man kan få ont när man inte har inne piercingen heller om man får ett slag. Sen så undrar jag om man typ tappar känsel i bröstvårtorna om man gör det typ. Alla vet väl att det skulle vara dävet som fan att inte ha någon känsel i ens nipples när det hettar till i sänghalmen[party]


   
SvaraCitera

negerbollar:

Ilikepieee: Tar du i bröstet kommer du skrika av smärta om någon slår till dig där.

hehe fastnade i en tröja med min ja, så de blev utsliten 😛 gjorde ot i början men sen blev de juh så bedövat 😛


   
SvaraCitera

negerbollar:

Ah fan va schletet. Har hört att man inte får träna på typ 3 månader efter man har piercat sig i bröstvårtan [sad]

Första respektive andra dagen kan du knappt låta t-shirten nudda piercingen!

negerbollar:

lla vet väl att det skulle vara dävet som fan att inte ha någon känsel i ens nipples när det hettar till i sänghalmen[party]

Ney, du tappar inte känseln i dom.
Tvärtom, det är så JÄVLA skönt när någon kysser och leker runt med tungan!


   
SvaraCitera

negerbollar:

kompletterar med BJJ

Blow Jobs? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Blow Jobs? [confused]

haha ah ditt kött, jag tränar MMA och bögar runt lite extra med blow jobs för att få upp konditionen?

det är en annan kampsport bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tungan, läppn, bröstvårtan och ögonbrynet (dessa framförallt) är toksexigt, go 4 i![bigsmile][y]


   
SvaraCitera

negerbollar:

fick en impulstanke nu i helgen, sjukt sugen på att pierca mig och funderar på var jag ska göra det.

negerbollar:

a bröstvårtan eller tungan.

sexigt. lätt eller bröstvårta. men inte tunga. ögonbryn är också ganska snyggt. men snake bite e hetast


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Tar du i bröstet kommer du skrika av smärta om någon slår till dig där

+ att piercingen kanske vill gå därifrån..


   
SvaraCitera

Bara för något är sexigt så betyder det inte att det inte också kan vara fult[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killar ska helst ha: bröstvårtan, moroe, septum, ögonbryn vertical labret, kanske inte kombinera dem men ja dem är hetast[crazy]


   
SvaraCitera

jag tycker du helt klart ska tungarn sexig boy [love]

inte i bröstet ser bara konstigt ut [n]


   
SvaraCitera