Aviseringar
Rensa alla

Piercing studio under 18


Ämnesstartare

Hej alla som läser ! Min kompis ska pierca sig imorgon men det kanske inte blir av för att han är 15 år och ska pierca sin bröstvårta och grejen är att vi inte kan hitta en studio. Han har frågat sin pappa om han fick och han fick men han sa att han inte ville följa med eller prata i telefon med någon , men han kunde skriva en lapp. Så frågan lyder om ni vet något ställe i STOCKHOLM där dom piercar bröstvårtan under 18 med en föräldres underskrift. Om ni vet så svara genom gästbok eller något sådant ! Tacksam för svar [smile]

fett kattigt.jpg


   
Citera

Jag kan göra det för 500 spänn


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

De ställen som jag känner till gör inte ens med målsmans tillstånd, då det är en intimpiercing med jobbiga komplikationer om det går snett och lång läketid...

Kolla bara studion innan han bestämmer sig så han inte gör det på något snuskställe där de inte vet vad hygien innebär -.-


   
SvaraCitera

Öhhkolla www.westsideevils.com .. där kanske det går? [shake] det finns ett "papper" som man kan skriva ut så skriver man in vilken piercing man ger tillåtelse till, din underskrift, din förälders underskrift och sedan då en från studion [smile][bigsmile]


   
SvaraCitera