Forumet - piercing under 15 år

piercing under 15 år

11375 0 28
hej, jag är så sjukligt sugen att pierca mig
jag skulle helst vilja pierca mig hos en piercare, men pågrund av mig ålder (14 år) går det inte här där jag bor. Jag har hört att det ska finnas piercare i sthlm som gör till folk under 15. jag vill helst inte göra det själv på mig, så äre nån som vet nån piercingsstudio som kan göra?

Spana också in:

omblackjim:

hej, jag är så sjukligt sugen att pierca mig
jag skulle helst vilja pierca mig hos en piercare, men pågrund av mig ålder (14 år) går det inte här där jag bor. Jag har hört att det ska finnas piercare i sthlm som gör till folk under 15.

fan lägg ner piercing i den direkt fan!! dem som gör det är fan emos eller pundare!! med tanke på din ålder känns det jävligt töntigt också!! du är ju inte ens knullmyding bruden!!
Vänta....

Hittar du ingen legitimerad piercare så vänta.
Bättre att få det bra gjort än att något händer eller det ser för jävligt ut och så står du där med ett fult ärr.

Gjorde min första när jag var 12 år och sedan gjorde jag 6 till innan jag var 15 år så jag vet exakt hur du känner dig, men jag gjorde hos en riktig piercare.
bajenfans93:

fan lägg ner piercing i den direkt fan!! dem som gör det är fan emos eller pundare!! med tanke på din ålder känns det jävligt töntigt också!! du är ju inte ens knullmyding bruden!!

Håller faktiskt med bajenfans93, jag vet att du är sugen, men seriöst, man förstör bara sin kropp, gå runt med en metallbit på typ tungan, blääh, inte bara blääh, det är ohygieniskt också, det förhindrar dina möjligheter att få jobb, ingen vill ha en bortskämd liten piercad hora till medarbetare, ursäkta det grova uttrycket men seriöst, du är ju skitsöt! Förstör inte ditt vackra ansikte.......... [y]
Jälvigt roligt sedan när din pirecing blir inflamerad får du ett fult ärr ännu till. Varför pierca dig utan föräldrarnas tillsånd, än att vänta 1år? Du får ändå bara jävligt massa skit när dina föräldrar ser den. Är en liten jävla metallbit värt det. +Sedan tvingar dina föräldrar dig att ta bort den, sounds like a good idea! Siis, vet inte hur dina föräldrar är... men det finns ju de föräldrar som får hjärtattack och de som inte bryr sig ett skit om det. Betträ att fråga dina föräldrar om tillstånd först... [smile]
Om du överväger att pierca dig så tycker jag att du ska ta en ordentlig funderare. Det är en ganska allvarlig sak du överväger, att göra hål i huden är ingen bagatell. Men om du gör det så tycker jag du ska göra det för din egen skull och inte för att det är trendigt etc.
Må lyckan le mot dig! [smile]