Aviseringar
Rensa alla

piinsamt 😛


Ämnesstartare

fy fan vad pinsamt 😛
har varit å hälsat på mor nu under en längre period, så tog jag med mig min sexleksak..
och idag så råkade jag somna ett tag framför tvn ( i ett annat rum )
så när jag vaknar å går in till mitt sovrum så ser jag att min mor varit och städat överallt inne hos mig förutom tagit upp en klänning på golvet, å när ja ska ta reda på den så ser jag juh att min sexleksak ligger där under [blush]...
riktigt jävla pinsamt!!! så nu vill jag inte riktigt möta henne [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

sofajaaa:

riktigt jävla pinsamt!!!

Hon tycker nog inte att det är något att skämmas för, de flesta tjejerna har väl sexleksaker idag.
Hon förstår nog att du bara vill ha lite kul för dig själv ibland[wink]

sofajaaa:

så nu vill jag inte riktigt möta henne

Bara låtsas som att ingenting har hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skyll dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Värre om hon hade lånat den.

Eller hur vet du att hon inte har det... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så jobbigt är det väl inte eller? [blush]

Hon har väl också vart tonåring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

Hon har väl också vart tonåring

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinsamt, men hon förstår nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw, kan säga att min morsa har sett mig "naken" flera gånger den senaste tiden (tror jag). vrf vill jag inte säga så fråga inte -.-


   
SvaraCitera

fade:

vrf vill jag inte säga så fråga inte -.-

jag kan ha en gissning ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

armagan:

jag kan ha en gissning ja..

men du har fel! 😛 fast de du tror låter bättre så vi kör på de [zzz]


   
SvaraCitera

asså? jag trodde på att du antingen kollade dig själv i spegeln naken eller att du viftade med kuken så fort att du trodde du skulle flyga iväg. Och så fick du bara ut sperma som träffade väggen och så skulle du ta bort det. men du hade inget papper så du började gnida arslet emot det. Och så kom din mamma ut. Och.. föreställ er rästen av bilden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

btw, kan säga att min morsa har sett mig "naken" flera gånger den senaste tiden (tror jag). vrf vill jag inte säga så fråga inte -.-

Min pappa såg mig naken utifrån för jag hade glömt att dra ner persiennerna på kvällen...Vilket menas med att alla andra som gått där också måste ha gjort det -.-.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Min pappa såg mig naken utifrån för jag hade glömt att dra ner persiennerna på kvällen...Vilket menas med att alla andra som gått där också måste ha gjort det -.-.

du kunde ju sagt till! missa värsta grejen ju! [cry]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Min pappa såg mig naken utifrån för jag hade glömt att dra ner persiennerna på kvällen...Vilket menas med att alla andra som gått där också måste ha gjort det -.-.

Var bor du? Om du gör det ofta vill säga [wink]


   
SvaraCitera
Hando

Så kan det gå.


   
SvaraCitera