Aviseringar
Rensa alla

Piller för att växa snabbare?


Ämnesstartare

Hej jag är en kille på 13 år som undrar om man kan på något sätt växa snabbare. 


   
Citera

Finns tillväxthormoner, men för att du ska få det måste du ha särskilda anledningar och godkännande från läkare. Självklart kan du köpa det på nätet också, men är inget jag skulle rekommendera då effekterna av felaktig dosering ofta innebär hälsoproblem.


   
SvaraCitera

Luktar bullshit om det där skulle jag säga.. Hade det fungerat så hade det i särklass varit det mest populära kosttillskottet på marknaden, vilket det inte är.. Precis som olika piller och krämer för att förstora kuken, verkar tillverkarna av denna produkt sko Sig på desperata okunniga människor med mindervärdeskomplex .. Spara dina pengar, vänta nåt år(jag vet hur svårt det kan vara) och se hur din kropp utvecklas och växer. Skulle det trots allt visa sig att din tillväxt inte är proportionerligt normal för din ålder så finns det som sagt läkare som kan hjälpa dig med hormoner. Visst kan du ju experimentera med hormoner på egen hand också, men riskerna är stora, preparaten är dessutom oftast olagliga att inneha och använda. Kolla bara misslyckade anabola fall på nätet så förstår du nog .


   
SvaraCitera

Köp inget skit från nätet, kontakta läkare om det istället för dem är utbildade och kan. Piller o annat skit från nätet kan skada din hälsa och eftersom att du är 13 så är inte din kropp fullt utvecklad för att skydda sig mot sånt


   
SvaraCitera

förstör inte tillväxthormoner kroppen?


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

Du är 13 så du kommer antagligen växa mer


   
SvaraCitera