Aviseringar
Rensa alla

Pimpa skåpet?


Ämnesstartare

Tänkte pimpa mitt vackra skåp i korridoren nu i 9an, för att minska skolstress eller något. Vad tycker ni man kan göra? Doftgranar lär vara otillåtna på grund av parfym. Klistermärken kan gå, men gärna något som inte lämnar så mycket att städa efteråt. LED-lampor och batteri för en massa rave-färger?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vad har hänt med den här planeten igentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var en rebell och häng in doftgranar ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Vad har hänt med den här planeten igentligen

Men ge sig, är du minimalist eller! Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Men ge sig, är du minimalist eller! Söt

Jag är den minst minimalistiska personen på forumet men jag gör inte en grej av det, känner jag för att pimpa nåt så gör jag bara det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bro vänta tills julafton och pynta julgranen istället


   
SvaraCitera

Vi hade en kaffebryggare i ett av våra skåp när vi gick på gymnasietCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Vi hade en kaffebryggare i ett av våra skåp när vi gick på gymnasietCool

Sånt här vill jag se mer av!


   
SvaraCitera
M04
 M04

SDniklas:
Vi hade en kaffebryggare i ett av våra skåp när vi gick på gymnasietCool

Whattt?! Förvånad Hur fick kaffebryggaren el?


   
SvaraCitera
M04
 M04

Skönt jag kommer ha ett helt rum på skolan och ett skåp på de också om jag vill Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M04:
Skönt jag kommer ha ett helt rum på skolan och ett skåp på de också om jag vill Mycket glad

Frågan är dock, får du PIMPA DITT RUM?


   
SvaraCitera
M04
 M04

spearmint:

Frågan är dock, får du PIMPA DITT RUM?

Japp 🙂


   
SvaraCitera

M04:

Whattt?! Förvånad Hur fick kaffebryggaren el?

Hade turen att få ett bra placerat skåp 😉


   
SvaraCitera
M04
 M04

SDniklas:

Hade turen att få ett bra placerat skåp 😉

Ahopp 🙂


   
SvaraCitera

Nu råkar jag vara något besatt av pimpning och produktivitet, allt för att göra saker och ting roliga och enkla för mig själv. Så här ska jag ge dig några tips, många av de kommer jag själv ta användning av i höst. 
Klistermärken är ett kul sätt att pimpa upp sitt skåp, och som du säger vill man att de ska vara lätta att ta av. Jag skulle rekommendera pappersklistermärken eftersom de är lätta att ta av, det blir inga blekningar på skåpet och hela klistermärket åker med. 
Använd magneter, sätt upp schemat på skåpsdörren så slipper du stressen med var du ska och när lektionerna börjar.
Vad gäller lukter så kanske du kan ha nån typ av svagt doftande sticks eller ljus i skåpet? Inte för att du ska tända ljuset, men finns mängder av dofter att välja på. Se till att ta någon neutral doft som inte ger en huvudvärk. 
Finns mycket mer jag kan ge dig tips på, skriv privat om det är något speciellt du fokuserar på att pimpa med. 


   
SvaraCitera