Aviseringar
Rensa alla

Pingistråden


Ämnesstartare

En tråd om pingis, för pingis, med videos, snack, länkar och foton!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, ni som är intresserade får gärna skriva här, vänligen håll er till ämnet eller skicka PM om det gäller annat!

BTW, brukar ni spela pingis på fritids/skolan/fritiden ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul när spelade rundpingis i skolan. Dom som brukade förlora kanske ej alltid tycker det e kul hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bizzy:
Kul när spelade rundpingis i skolan. Dom som brukade förlora kanske ej alltid tycker det e kul hahah

HAHA, sad life ju...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bizzy:
Kul när spelade rundpingis i skolan. Dom som brukade förlora kanske ej alltid tycker det e kul hahah

yeah rundpingis var skitrolig haha


   
SvaraCitera

Var en utmaning må jag säga att försöka hålla en lektion i det då vi var tvungna att hålla egna lektioner som var ett slags prov under idrotten. Minns inte om det var både grundskola och gymnasiet. Försökte nog lära på båda skolorna eftersom läraren inte kunde hjälpa alla ibland då vi hade pingislektioner. Hjärta


   
SvaraCitera

Det är också en bra extraknäck med att sitta och döma, ifall man behöver lite cash. Inte något man kan leva på tror jag iofs.
Jag testade aldrig de eftersom jag alltid frågade vems boll det var då jag är urusel på att döma. Vet att en hel del ungdomar i min klubb blev tränare när de blev äldre. Hur det gick till, vet jag icke. 


   
SvaraCitera