Aviseringar
Rensa alla

pinn smala / feta


Ämnesstartare

Yunieee:

måste bara fråga varför killar bara gillar pinn smala tjejer och/elr as feta.. ingen som gillar normala? 😛 har diskutera detta me mina kompisar och de håller faktiskt med.. detta kanske inte har med sexuellt att göra.. men orka ;P

Eh, va? Jag gillar inget av det.
Men asfeta brudar är ändå sexigare än pinnsmala kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hatar alla lika [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv tkr jag bara om smala å halvsmala,klarar itne av att se fjortishänget på magen:S [blush]


   
SvaraCitera

Yunieee:

måste bara fråga varför killar bara gillar pinn smala tjejer och/elr as feta.. ingen som gillar normala? 😛 har diskutera detta me mina kompisar och de håller faktiskt med.. detta kanske inte har med sexuellt att göra.. men orka ;P

Okej du är F14, du kanske inte vet så mycket om samhället.

Jag, precis som dem flesta jag någonsin tatt upp detta ämnet med har sagt att pinnsmala tjejer är fula, för dem har inga former, feta tjejer har jag inte tänkt så mycket på, men grejen är att killar vill ha former, inte platta jävla plankor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är "lagom" inte pinnsmal, inte asfet men lite och ta i så där. [cute] Och det finns folk som attraheras av mig.. Beryder det att de jag har haft sex med inte är män? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TwiZtah:

Okej du är F14, du kanske inte vet så mycket om samhället.

hm.. ja vet mer än vad du troor 😛 men JAG tycker de verkar som att killar tar pinnsmala/ feta tjejer framför vanliga 😀


   
SvaraCitera

Yunieee:

hm.. ja vet mer än vad du troor 😛 men JAG tycker de verkar som att killar tar pinnsmala/ feta tjejer framför vanliga 😀

Vilka jävla dumhuven gör detta?

Bättre med en normalviktig tjej där det finns något att ta i, än en smal planka [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar alla tjejer [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag hatar alla tjejer

jag kan inte hjälpa att du är bög "/


   
SvaraCitera

Jag håller inte alls med dig Yunieee. Snarare verkar alla killar attraheras till tjejer med någorlunda normal kroppsbyggnad. De killar som jag har hört snacka om "riktigt smala tjejer" har oftast varit runt 12 och oseriösa. -_-

Vanliga killar föredrar vanliga tjejer. Det är vi tjejer som oftast får för oss en massa konstiga saker, av ren osäkerhet. Därav modet att vara väldigt smal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar varken eller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej så är det inte. Dom flesta vill ha "något att ta i", alltså typ normalviktiga tjejer.

Själv tycker jag också att normalviktiga tjejer är snyggast. [smile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Sen de såg mig naken

hahahah klockren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Dom flesta vill ha "något att ta i", alltså typ normalviktiga tjejer.

Skitsnack.

Lanina:

Vanliga killar föredrar vanliga tjejer.

Skitsnack det med, alla gillar olika helt enkelt. [confused]

Typiskt att det bara är tjockisar som säger att smalt är fult. Smalt är fint, och underviktiga är defenitivt finare än tjockisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

definitivt


   
SvaraCitera