Aviseringar
Rensa alla

Pinsamaste dejten någonsin.. vad göra[cry][cry]


Ämnesstartare

KÄRLEKSPROBLEM!!

Okej, jag bryr mig inte om ni tror mig ... detta är verkligt. Detta är den mest pinsamma sak som jag någonsin har upplevt. Det var helt enkelt en hemsk natt för mig .. och jag dela det med er killar eftersom jag inte vill att någon ska behöva gå igenom detta .. särskilt eftersom det hela kunde ha lätt förhindras. Jag har lagt in lite Paint-bilder i tråden så att ni ska få en en bättre uppfattning om vad som hände. Tråden är mycket lång, men jag ska göra mitt bästa för att berätta alla viktiga detaljer.

Hur som helst ...
Jag fick en asiatisk tjejs telefonnummer sist jag var på universitetes bibliotek och pluggade. Så jag ringde upp henne några dagar senare och frågade henne om hon istället ville ta en paus från att studera och möta mig för en kaffe. Hon sa ja, och vi träffade på ett café inte så långt ifrån skolan. Vi småpratade lite och det gick bra överlag. Efteråt sa hon "min rumskompis ska göra kinesisk mat till middag eftersom hennes pojkvän är över, skulle du vilja komma förbi och äta med oss?". Redan nu kände jag mig skitnödig men täntke att det inte fanns en chans i världen att jag skulle sumpa denna möjligheten(jag skiter inte på offentliga toaletter, så egentligen behövde jag gå hem). Det verkade som hon var intresserad av mig och detta skulle vara ett utmärkt tillfälle att lära känna varandra ytterligare. Så jag bestämde mig att följa med hem till henne och hålla min skit inne i tarmarna så länge som möjligt, och acceptera hennes inbjudan.

Vi gick till henne ställe och käkade lite mat (för jävla starkt och äckligt, men jag höll minen) ... men helvete... Jag fick helt plötsligt en skitattack och var VERKLIGEN tvungen att skita, och det akut! Jag hade också blivit pissnödig av allt vatten som jag drack till maten för att lyckas skölja ner eländet och slippa smaka på det. Problemet är att jag verkligen inte ville använda hennes toalett eftersom jag inte ville stinka ner hela hennes lägenhet ... men det blev så outhärdligt till den punkt där jag kunde känna att skiten putar ur min ändtarm (även kallat Prärievarg) Det som gör saken ännu värre var att jag faktiskt började få en erektion (jag vet inte varför .. men det är vad som hände.. kanske något med all skit som tryckte mot prostatan). Så jag rusade till toaletten ... och där startar det värsta möjliga scenariot ni någonsin kan föreställa er.

Jag drar ner mina byxor och står sedan sedan inför en olycksbådande situation, hur ska jag kunna både skita och pissa när jag har en erektion?? Vad ska jag göra? Och vad ska jag göra först?

Image

Så jag böjer mig framåt och försöker rikta min snopp lite neråte för att kunna kissa ... men när jag slappnar av i min bäckenbottenmuskulatur att släpper på pisset så kännder jag hur Prärievargen där bak gör sig ännu större. Tollen är påväg ut SAMTIDIGT!![cry][cry]

Image

Så då tänker jag, "SKIT I DET HÄR (ironiskt nog) ... Jag ska försöka hålla kisset inne och låta bajset komma ut" ... Så jag sätter mig ned, tar tag i min snopp så hårt det går för att försöka "blockera" kisset. Jag försökter sedan låta skiten komma ut , men det fungerade inte så bra ...

När jag slappnade av i ringmuskeln och min bäckenbottenmuskulatur än en gång var avslappnad så började pisset flyga över hela golvet. Måste jag tillägga att jag började få panik vid denna stund? Så jag fick helt enkelt desperat hålla min skit inne igen, medan jag försökte böja min snopp ner i toaletten. När den äntligen var böjd, (nära att knäckas) försökte jag pissa och skita samtidigt, men efter böjningen av snoppen hade min röv råkat komma för långt ut och det började flyga massvis med bajs, både på ringen och delvis på golvet.

Image

Jag täppte då till allt igen (du kan inte föreställa smärtan av att upprepande blockera dig från att kissa och bajsa)

Image

... WTF skulle jag göra? Jag försökte göra mig vän med tanke på att jag måste kissa eller bajsa på hennes golv .... men då av ren desperation och instinkt dök en idé upp i mitt huvud:

Image

Jag sprang och hoppade i hennes badkar. Jag tänkte att på det här sättet kunde jag skölja ner allt istället för att släppa ut skiten på hennes golv ...

Image

Vid denna tidpunkt blir saken ännu värre. Bajset vill inte lösas upp i vattnet!! Och tjejen ropar och frågar mig WTF jag gör?!?!

Jag svarar då "Jag duschar ... är det OK?" ...

Hon säger: "Vad i helvete? Varför? Du tror inte att vi ska ha sex eller hur??"

Vid denna punkt kan jag inte ens tänka klart så jag säger lite skämtsamt: "Jo det tror jag"

Hon blir då arg och säger: "Vafan? Är detta något slags skämt eller? Nu låser jag upp och du kan dra härifrån direkt"

Jag säger: "Nej snälla kom inte in.. Jag är inte klar ännu" ...

Vid denna tidpunkt hade allt varmvatten jag använde för att försöka lösa mitt skit orsakat helt vidriga och illaluktande ångor i hela rummet .. Tjejen kunde lukta det och hon sade: "Varför i helvete luktar det så jävla äckligt här ute i hallen??"

Jag säger lite panikartat: "Kom inte in! .. lita på mig .. du kommer att ångra det" ...

Hon säger: "Helvete heller, du ska UUUT! Komma ut nu eller så låster jag upp dörren"

Men till sist tappar hon sitt tålamod och öppnar dörren. Hon fryser till när hon ser infernot där inne. Där framför henne står jag med en pseudo-erigerad snopp, med bajsrester på min röv, stora halvlösta tollar i hennes badkar, tollar på golvet bredvid hennes toalett och kiss på hela golvet framför toaletten. Jag skämdes så in i helvete!! Hon tittar på mig medan hon täcker hennes mun och näsa och viskar ... "Vad i helvete gjorde du??" ... Hon började gråta. Jag tvekar en stund och försöker förklara mig "Jag försökte mitt bästa... Jag är ledsen" ... Hon rusar sedan ut och säger åt mig att städa upp röran, annars kommer hon ringer polisen. Jag samtycker till att göra det.

Hon lämnar lite toalettpapper till mig och jag börjar plocka upp tollar från golvet. Efter att jag var klar var jag tvungen att rengöra röven och baksidan av låren på mig. Jag bokstavligen grät vid denna tidpunkt.

Allt detta kunde förhindras om jag bara hade tagit med mina kissflaskor när jag pluggade! WTF?!?! Och till alla er människor som säger "att kissa i flaskor är dumt och äckligt", säger jag DRA ÅT HELVETE TILL!

Tänk.. ingen katastrof ... inget kladd .... inget av detta skulle ha hänt....

Ska jag låta saker svalna lite och ringa tillbaka till henne? Kanske för att be om ursäkt / förklara mig? Eller ska jag hoppas bara att jag aldrig stöter på henne igen?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som att det hade passat utmärkt i någon amerikansk tonårsfilm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, du var inte rolig nu heller[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nä, du var inte rolig nu heller[smile]

Det var inte alls rolgit!

Hjälp mig med tips istället för att slänga ur dig massa taskiga kommentarer :(:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skiter (höhö) i att det är påhittat, helt klockren historia. Känner ångesten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha borde inte den här tråden ligga i noveller typ? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk tror inte mig 🙁 Har väl inte skrivit ett enda oseriöst inlägg här på UM heller :(((

Har burit på denna tragik i snart en vecka, först idag vågade jag lätta på hjärtat. HJÄLP MIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är tjejen i mitt liv och jag bajsade ner hela hennes badrum :(((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att man måste vara rätt så jävligt mycket efterbliven för att något sånt där skall hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Känns som att man måste vara rätt så jävligt mycket efterbliven för att något sånt där skall hända.

En man i nöd[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahahajahahahahahahahahahahahahahaaaaaaa förlåt måste ha varit förfärligt:-( men kul att läsa om^^

Tkr du ska prata med henne igen:-) länka tråden oxå så att hon fattar vad som hände och då slipper du förklara för henne in person oxå.... Hon kmr säkert tycka att de är ganska gulligt att du vägrar att gå på public toaletter och så<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA bilderna [love]


   
SvaraCitera

Haha detta hade nog kunnat hända mig eftersom jag hatar att skita på toaletter in public jag också [smile]


   
SvaraCitera