Aviseringar
Rensa alla

Pinsamheter!


Ämnesstartare

antrax:

Hahaha
Men tänk du kanske gjorde hennes dag. Hon blev nog lycklig över att få titta på lite lammkött. [wink]

Haha ja, hoppas att hon blev glad.

antrax:

Tror att jag flashade mig för min systers dude imorse pga var väldigt trött och glömde bort att jag sov utan tröja när han frågade om jag ville ha frukost.
Men äh, han är van efter sex månader i det här huset, så det känns bara lite pinsamt.

Känns inte fullt lika kosher att skämta om att din systers dude blev glad. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gick runt naken häromdagen för jag skulle in i duschen så jag strippade av mig alla kläder, letade efter handduk, vid ett fönster, kollar snabbt ut genom fönstret och ser att grannen mitt emot står i fönstret, hon e typ 80 bast, eller så. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min säng är jättevinglig, trots att den bara är soven i max 20 nätter mycket lugnt och sansat. Pinsamt att be om hjälp för att resa upp den så man kan skruva åt benen.


   
SvaraCitera

Varit pinsamt äcklig idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Känns inte fullt lika kosher att skämta om att din systers dude blev glad. [blush]

Ahahaha [bigsmile]
Hoppas verkligen inte att han blev glad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väl inget pinsamt med att blotta sej, eller?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Gick runt naken häromdagen för jag skulle in i duschen så jag strippade av mig alla kläder, letade efter handduk, vid ett fönster, kollar snabbt ut genom fönstret och ser att grannen mitt emot står i fönstret, hon e typ 80 bast, eller så. =(

Hon fick säkert fapvärdigt material!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag skulle öppna dörren, så krångla jag med tröjärmen för att ha den emellan. Och då drog jag den åt fel håll, och på andra sidan stog massa fjortisar [cry]


   
SvaraCitera

Hade haft fest och någon hade gått sent omkring 4 och jag ville städa lite innan jag skulle sova - alltid lika skönt för då när man vaknar bakis slipper man städa. Jag går runt i underkläderna och plockar och har rätt hög musik på. Torkar upp vin under köksbordet när jag plötsligt hör någon som skrattar, kikar bakom mig och där står tre killar och flinar och vinkar, varav en av dem en mycket trevlig och snygg granne. Tydligen hade personen som gått ut sist inte stängt ytterdörren ordentligt och de hade hört musiken och trott det varit en efterfest.....

Roligt såhär efteråt, men i början var det lite konstigt när man mötte honom i hissen och man undrade vad han tänkte på[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en extremt dåligt påläst redovisning i filosofin med två andra i min klass idag. Mest pinsamt inför läraren just, eftersom vi fick en extra vecka på oss och ändå inte ansträngt oss tillräckligt för att göra det bra. [n]


   
SvaraCitera

var på 1 fest i en studentkorridor
pussade mkt på 1 pojke, vi satt i 1 rum, men såfort ngn kom in i rummet slängde vi oss ifrån varandra och satt och såg oskyldiga ut i 1 mörkt rum

detta blev mkt tröttsamt, han tyckte vi skulle låsa in oss på toaletten ist
gick med på detta, men just när vi kommit dit så kom massor av människor in i rummet

de förstod att vi var där inne, vi gjorde dock ingenting annat än väntade på att folk skulle gå
det gjorde de ej

till slut fick vi ge upp.
skämdes mkt

fastän jag ej gjort ngt

mkt hemskt
har glömt vilka som såg dock...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är som gugge[blush]


   
SvaraCitera

Jag gör jämt bort mig, all day long [sad]

Idag kom jag på praktiken och skulle byta om till arbetskläderna. Ryckte upp dörren till omklädningsrummet som är till för båda könen, väl där inne stod det en jämnårig kille som jag inte träffat förut i endast underkläder. (Det var nog mer pinsamt för honom, men jag tyckte att det var jobbigt i alla fall.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Började för några dagar sen skratta när jag skulle beställa en macka inne på Subway. Jag stod bara och kollade på alla bilder på mackor, namnen och priserna och fattade inte riktigt hur jag skulle beställa. Under tiden stod killen i kassan och bara stirrade på mig med ungefär den här minen "[tard]".

Så ja, jag skrattade och förklarade att jag inte fattade hur man beställde. Han skrattade också. Förmodligen åt mig och inte med mig. Men i så fall skrattade jag med honom åt mig.

Hade inte sovit ordentligt på ~en vecka när det här inträffade. Därför som jag var så trög. Jag kan egentligen beställa på snabbmatställen. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var nyss på 7-eleven. För stod jag och kikade i disken jättelänge.
Jag sa: Båda sorterna av tulip muffins.
Hon sa: Det finns tre sorter.
Jag sa: Jaha, och det är?
Hon sa: Blåbär, choklad och citron.
Jag sa: Aha, jag tar en jordgubb och citron.
Hon kollade upp i taket och sa: Eeeh, du menar blåbär?
Jag sa: Ja.
Blev säkert röd som en tomat. Åh, vad pinsamt!


   
SvaraCitera