Aviseringar
Rensa alla

pinsamheter


Ämnesstartare

Har själv gjort å vatt me om så många pinsamma grejer som har fått både mej å andra att skratta så har börjat undra över vad andra gjort.


   
Citera
Ämnesetiketter

mkt....


   
SvaraCitera
reben

massa saker gör jag. 


   
SvaraCitera

jaha


   
SvaraCitera

skakat röv framför min so-lärare fan, visste ej att han var där 


   
SvaraCitera

Har gjort jättemånga grejer men nuförtiden känner jag mest "äsch" om det mesta som jag tidigare såg som pinsamt.
T ex märkte jag för någon månad sedan att jag hade en liten mensfläck på kjolen (den var svart så fläcken syntes inte jätttemkt men ändå) och tänkte mest att det väl händer alla någon gång. För några år sedan hade jag nog nojat en massa över det.


   
SvaraCitera

Spräckte mina shorts i bottenläget av ett knäböj


   
SvaraCitera

Jag gör väll 2-3 klantigheter varje dag och lyckas (läs misslyckas) med det mesta. Och en liten del av det blir inlägg på FB, och de flesta där roas ju av det. Så jag bjuder gärna på mig själv.

Jag låna några av incidenterna därifrån:

Från när jag åkte tåg:

"Det är najs att nysa och öppna ögonen, för att sedan upptäcka att dreglet bara rinner, hänger som i trådar och droppar. Då vet man att det var en riktigt bra nysattack som kom rakt från hjärtat!"

Hemma:

"Ah, fuck!!! Jag tappade min deo, lyckades fånga den i luften men råkade boxa mig själv mellan benen på köpet. Det här tar nog priset."

En annan gång på tåget:

"Fett charmigt: Jag ställer mig upp för att gå av tåget. Tåget bromsar. Jag vinglar, snubblar och ramlar."

Hemma hos en polare:

"Varför alltid jag? Lyckades nyss med att välta ut Fabians chips över golvet Trött"


Ja, det var bara en liten del av det.


   
SvaraCitera

fick fortsätta det passet så

kanske inte jätte pin


   
SvaraCitera
reben

ja går mest in i saker, stöter till dom, tappar saker hela tidne. har ingen sån förmåga att mäta avstånd o saker blir störreo mindre hela tiden när jag kollar på dom så svårt. öga-hand-funktionen e inte så bra

o ja, jag tkr de e pinsamt när folk kollar o jag är världens klant. sen har jag jort andra pinsamma saker som inte e klantighet men ah, eftersom jag gör d1a varje dag så blir d skämmigt


   
SvaraCitera

Gurksallad: "Fett charmigt: Jag ställer mig upp för att gå av tåget. Tåget bromsar. Jag vinglar, snubblar och ramlar."

Precis innan Bålsta station, eller hur? Brukade alltid ramla i den svängen, men har lärt mig att sitta ner tills tåget rullat in mot stationen.


   
SvaraCitera

terrormat:

Precis innan Bålsta station, eller hur? Brukade alltid ramla i den svängen, men har lärt mig att sitta ner tills tåget rullat in mot stationen.

Nej, inte den gången. Det här var på Stockholm C. Men jag har lyckats i den svängen! Men då vinglade och ramlade i knät resenärerna som satt där. Det kändes lite jobbigt. Sedan dess har jag suttit ner enda tills tåget stannat vid perrongen.


   
SvaraCitera

Gurksallad:

Nej, inte den gången. Men jag har lyckats i den svängen! Men då vinglade och ramlade i knät resenärerna som satt där. Det kändes lite jobbigt. Sedan dess har jag suttit ner enda tills tåget stannat vid perrongen. 

Haha. Minns en gång när en tjej stod upp precis vid dörrarna, och så krängde tåget till där i svängen och hon slog huvudet i en stång.


   
SvaraCitera

terrormat:

Haha. Minns en gång när en tjej stod upp precis vid dörrarna, och så krängde tåget till där i svängen och hon slog huvudet i en stång.

Aj, aj. Det lär ha gjort ont. Det är många som ramlar och slår sig där. Dom borde utfärda varning via högtalarna; "Vänligen sitt ner fram tills det att tåget stannat helt!", för att minimera risken.


   
SvaraCitera

superpojken:
Spräckte mina shorts i bottenläget av ett knäböj

HjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera