Aviseringar
Rensa alla

Pinsammaste ni varit med om.


Var nära och fota en snygg kille men sedan när jag tog ner kameran så var han inte så snygg, skönt att min kompis inte sa något "där är han" kunde inte avgöra om han var pappan. Sen gjorde jag high five framför honom så jag var typ mig själv idag som jag är hemma.


   
SvaraCitera

Jag fick tips om var jag kunde köpa sockar från en mystisk affär och på picknicken var det någon som ropade "du vet den butiken jag tipsade dig om" som tur var väntade hon inget svar så jag kunde bara nicka och låtsats veta Gråter Gråter Det var det värsta jag var med om i år eller som fortfarande känns..eller som var pinsamt inombords. Samtidigt blev jag nästan kär då det hade haft någon betydelse, att det var värt, vårt samtal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Min existensCool

när du kollar dig själv i spegeln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

när du kollar dig själv i spegeln

Ser fan bra ut irl fast öppnar jag kameran på snap eller instagram dör jag lite varje gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Ser fan bra ut irl fast öppnar jag kameran på snap eller instagram dör jag lite varje gång.

du är fan typ 3 gånger så stor som jag och jag blir rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

du är fan typ 3 gånger så stor som jag och jag blir rädd

Är faktiskt kort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Är faktiskt kort

med dina skulderblad ser du ut som en giant människofisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

med dina skulderblad ser du ut som en giant människofisk

Ah asså de är typ det enda jag är stolt över, armarna är nästan gränsfall till pinnar. Är bara 175 så max 1.5 gånger större än dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Ah asså de är typ det enda jag är stolt över, armarna är nästan gränsfall till pinnar. Är bara 175 så max 1.5 gånger större än dig.

vänta nu chattar vi, nu får vi passa oss så att time inte kommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:

vänta nu chattar vi, nu får vi passa oss så att time inte kommer

Viska så hon inte hör, ssshhhh


   
SvaraCitera

Pinsammaste är att jag hör. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Viska så hon inte hör, ssshhhh

jag kommer bli bannad för det här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Jag fick tips om var jag kunde köpa sockar från en mystisk affär och på picknicken var det någon som ropade "du vet den butiken jag tipsade dig om" som tur var väntade hon inget svar så jag kunde bara nicka och låtsats veta Gråter Gråter Det var det värsta jag var med om i år eller som fortfarande känns..eller som var pinsamt inombords. Samtidigt blev jag nästan kär då det hade haft någon betydelse, att det var värt, vårt samtal.

Du lever fortfarande på 90 talet ser man 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

Du lever fortfarande på 90 talet ser man 😛

Jag vill tillbaks till 94 när jag såg snön första gången.


   
SvaraCitera

När jag satte in fiskgratängen i ugnen så glömde jag plåten och hade kunnat börja tända eld på huset... föreställde jag mig. Hörde ett skrämmande ljud och då kom jag på... PLÅTEN!


   
SvaraCitera