Aviseringar
Rensa alla

Pinsammaste ni varit med om.


Jag trodde någon hade hittat ett jobb till mig men så var de bara en kompis kompis kompis jag skulle rösta på Gråter sedan dog den konversationen när jag tipsade om kattställen men jag fick ett åh. Så jag tänkte väl mer på den personen då samtidigt som vi tänkte på någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
När jag satte in fiskgratängen i ugnen så glömde jag plåten och hade kunnat börja tända eld på huset... föreställde jag mig. Hörde ett skrämmande ljud och då kom jag på... PLÅTEN!

roligaste man hört på länge. xD


   
SvaraCitera

vincebruh:

roligaste man hört på länge. xD

För mig var det inte roligt då men gillade paniken eftersom jag löste det Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

För mig var det inte roligt då men gillade paniken eftersom jag löste det Party

tog det dig 1 dag att lösa problemet då? haha


   
SvaraCitera

vincebruh:

tog det dig 1 dag att lösa problemet då? haha

Buuu. Icke! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hälsat på fel person.


   
SvaraCitera

vincebruh:
hälsat på fel person.

Hoppas han var snygg och blev kär och att det blev drama. Kanske bytte ni resväskor Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Hoppas han var snygg och blev kär och att det blev drama. Kanske bytte ni resväskor Rodnar

han var skitful och nej hans resväska såg förfärligt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång för ett år sedan då jag var ensam hemma och bestämde mig att klä av mig alla kläder, öppna dörren till lägenheten och joggade ned till bottenvåningen (vi har en glasdörr) och då öppna jag dörren och precis då gick två killar förbi, dem märkte mig inte!

men jag stod kvar och då gick det förbi en tjej från min skola som gick i någon årskurs under mig (går i 7:an nu). Men hon brydde sig inte om mig men är rätt säker på att hon såg min erigerade snopp!

Igår körde jag också en naked run, och första gången jag jogga ned till porten gick det förbi en vuxen kvinna utanför glaset (hon blev chockad när hon såg mig) som tur är hade jag händerna för kuken den här gången… Så jag sprang upp och hon såg min livrädda rumpa!

senare samma kväll fick jag för mig att göra det igen, och då ställde sig en farbror utanför och tittade in (han log). Jag sprang upp igen och han såg också min röv men denna gången släppte jag händerna om kuken för att få mer fart, men det kan råka vara så att jag släppte händerna lite för tidigt!

samma kväll gick jag för tredje och sista gången ned och gjorde min rutin igen men då gick en flicka som är jämnårig med mig som kanske går i min klass förbi och hon råstirrade. Men jag stod kvar och några sekunder senare kom det en man som också såg mig och han skulle in så han öppnade dörren och var mig hack i häl när jag rusade upp där och blottade mitt anus för han!

idag gjorde jag det igen men denna gången var det en pojke med lila hår där nere som stirrade in och såg glad ut och skrattade åt mig när jag sprang upp naken!

dessa händelser må varit pinsamma men också kul därav gjorde jag det flera gånger.


   
SvaraCitera