Aviseringar
Rensa alla

Pinsammaste sexminne


Ämnesstartare

Dela med dig 😉 Vad är ditt mest pinsamma sexminne?
Mitt hände igårkväll, pinsamt å pinsamt vet jag inte om det var. Men roligt ;P Jag och min pojk höll på hur länge som helst, jag fick orgasm och svimmade [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vi hade sex, det var skönt[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinsamt och pinsamt, men bajs "all over the place" efter analsex är inte så roligt.. dock är det inte anatomiskt otroligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag och min kille kramade varandra så hårt att det vart ett prutt ljud mellan våra bröst... lät som en riktig brakare...jag började skratta så våldsamt att jag trillade ur sängen och ner på golvet...
låg där och vek mig i skratt ett bra tag...när jag väl hade samlat mig var stämningen lite som bortblåst...

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe detta har man mkt av.. Inte direkt pinsamt men snarare roligt.. En gång när jag sög min kille så råkade jag kittla honom med handen på ett ställe så hans knä hoppade till å i samma ögonblick skulle jag flytta på mig å fick knäet rätt upp i näsan och fick värsta näseblodet. det bara sprutade.. å jag har piercing i näsan å staven gick nästan rätt igenom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min killes mamma kom ner i källarn när vi höll på (dom har teve-rum där) och ställde sig o hängde tvätt.. [blush] vet inte om hon fattade eftersom vi hade filt på oss men såg kanske lite misstänkt ut när det låg kläder lite överallt..... ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, ^^ påminner mig om gången jag sög av en kille vars kuk jag fick i ögat, vilket fick min kontaktlins att ploppa ur. Ej heller pinsamt, men det tog ett tag att hitta den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång när jag och min kille hade sex vi var helt nakna och upphetsade och som tur hade vi ett täcke på oss och helt plötsligt just när han höll på komma så kom han lillebrorsa in med Pizza vi visste inte vad vi skulle göra så att vi sa ba att han skulle lämna pizzan vid dörren, GUD vad pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknade upp brevid en som visade sig vara transa [chocked]

hehe [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, pojken och jag hade sex i deras tvrum en kväll. Vi låg under en filt på en sån rispuff på golvet. tvn va på så föräldrarna kom in och satte sig i soffan typ 2 meter från oss och började kolla på tv... haha helt sjukt. han låg ovanpå mig och ja, så vi låg så under en filt jättelänge innan jag tror hans föräldrar fattade och gick ut! Shit vad pinsamt det var ett tag efteråt:D ..[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min mamma kom in i mitt rum när jag sög av min kille....

pojken min srek till som en tjej....och jag försökte dölja våra nakna kroppar...
morsan sa att det var frukost sen gick hon igen...[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LÅNG MEN LÄSVÄRD LÄSNING!!!

Ska dela med mej av ett av flera pinsamma sexminnen. Önskas fler så skriv 😛
Jag och min dåvarande kille bodde några mil ifrån varandra och han var med på stationen för att lämna av mej på tåget. Det var ett tag till tåget skulle komma och vi var själva i väntrummet. Det ena ledde till det andra och vi blev väldigt kåta och tänkte att vi hinner ju en snabbis. Duktiga som vi var så betalade vi fem spänn för att komma in på herrarnas toa. (lite privathet vill man ju ha)Var en stor toa, med ett rum innan själva dasset med ett stort fönser, detta var dock sådär immigt ni vet så man inte kunde se ut ett piss, (vad vi visste var att man dock kunde se in hur tydligt som helst. INTE BRA!
anyway, jag sätter mej på fönsterbrädan me ryggen mot fönstret, min kille klär av mej o sej o sen börjar vi knulla, mitt i allt detta så går två av mina bästa kompisar förbi fönstret, utan att vi märket nåt. Vi avslutar akten och klär på oss och går ut när vi hör att tåget kommer in.
utanför väntsalen sitter mina kompisar på en bänk och asgarvar o berättar vad de sätt, fatta vem som blev mobbad på tåget eller?
just dom som går förbi, just då, världen e fan liten ibland =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag upplever ingenting som pinsamt när det gäller sex.
Jag litar på min partner och tkr inte att det är pisamt om det blir knas [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inget speciellt sexminne från något speciellt tillfälle men detta kan jag iaf berätta:

Jag och min pojkvän brukade duscha tillsammans ganska ofta och ibland kanske vi hade sex i duschen och så.. I hans förra lägenhet stod badkaret med dusch rakt framför ett fönster. Det var ett vitt duschdrapperi framför fönstret. Alltså det var inget sånt där litet fönster utan det var ganska rejält, uppskattar det till en meter högt och en halv brett ungefär. Precis där framför stod vi och duschade och hade sex och allt vad vi gjorde. Efter kanske åtta, nio månader upptäckte vi att om man stod utanför fönstret när det var mörkt ute och ljust inne såg man skuggsiluetter av dem som duchade där ganska bra. Fönstret låg så till att det syns väldigt bra om man står vi utgången framför Prix. Vill inte tänka på hur många som kan ha fått sig ett gott skratt där. Många jag känner vet ju att min pojkvän bodde i just den lägenheten och hans kompisar han delade lägenheten gick ju ofta ut den vägen till Prix oxh handlade och då passade vi på att ta en dusch..

Pinsamt pinsamt..[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte råkat ut för något speciellt pinsamt, emn endel konstiga saker har väll hänt 🙂 är på br ahumör så jag akn dela med mig 🙂

- Sög av min kille på ett tåg.. i kupén (jag vet! men vi var nykära)
Ja, och sen kom han, och jag fick amssa i ansiktet och kund einte dirrekt bara resa mig upp lite diskret bland alla människor, så jag fick gå med jackan över huvet till toaletten för att tvätta mig.

- Sög av min kille en annan gång och han han inte för varna mig, så jag fick massa sperma iögat, var som i slowmotion, jag ser de tkomma flygande mot ögat men hinenr inte blunda utan när jag väl blundar klibbas allt ihop och rinner ut ur ögat :/ haha. Började skratta jätte mycket och i flera dagar, för ständigt påminde mitt blodsprängda öga oss 🙂 [cool]


   
SvaraCitera