Aviseringar
Rensa alla

Pinsammaste sexminne


Ämnesstartare

Hehe kul å läsa allt.. men sånna här grejjor hör till vardagen... En gång hade jag å min dåvarande pojkvän sex i duschen.. Mot väggen å nästan i slutet när vi höll på att komma så skulle jag rätta till mig så jag inte halka. Men det gjorde jag vilket gjorde att jag slog i bakuvudet i en duschstång och svimmade av i fem minuter.. Vaknade upp och ser min pojkvän stå ovanför mig med världens stånd och helt orolig.. Självklart avslutade vi klart akten men dock inte där inne utan i föräldrarnas säng:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Under tiden då pojken o jag bodde kvar hemma var jag oftast hos honom under helgerna. Precis i början av ett förhållande är det ju lite pirrigt, men man kan inte hålla fingrarna i styr. Så en gång, mitt på dagen, höll vi igång i hans rum. Då öppnas dörren o han plastfar kommer in. Han såg lite förvirrad ut, sa "jahaja" och gick ut igen. När vi kommer ut senare skrattar han åt oss och slänger ur sig flera kommentarer. Det var fruktansvärt pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

um.. första gången jag sög av en kille, så va vi i tv rummet, och jag ville inte svälja så jag springer ut på balkongen o spottar ut de i en kruka, MEN hans bror såg mig o berättar för föräldrarna [tired], så killen o hans föräldrar hadde ett litet snack...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag och min pojkvän hade sex och mitt under sexet började jag gråta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmmm mitt var nog när jag slog huvet i taket på husvagnen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, det finns ju så många. Haha.

En pinsam grejj var då jag sov över hos min tjejkompis. Vi hade vart på fest och var fulla och småkåta. Varken hon eller jag är lebb, men i brist på annat blev vi nyfikna på varandra. Det gick rätt vilt till då hennes mamma öpnnar dörren och får se oss nakna på sängen. Och vilken min hon fick 😛 Haha. Hon mumla nått om att hon skulle kolla så att vi kommit hem ordentligt, stängde sedan dörren snabbt och gick. Vääääldigt pinsamt dagen efter vid frukosten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räknas det om det är med ensjälv?
en gång satt jag och putsade salamin på kvällskvisten.
så kommer min plastbrorsa in :/

vart fan skraj för jag hann bara dra över tröjan och hålla kvar den med ena armbågen medans jag försökte verka oskyldig över det hela.
men han bara satte sig i en stol bredvid. WTF? och så sa han "nämen alexander då och börja snacka om nått spel" usch jag gick in på toaletten sen var det inget mer med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen mycket har hänt mer än att så fort min älskling hör att det är någton som går utanför hans rum då kastar han av mig på en gång....[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ när jag bajsade på mig när vi hade 69:an och bajset bara rann ner på hela hans ansikte.. men det visade sig att han tyckte om bajssex.. så jag bara fortsatte och trycka på.. LOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag och mitt ex hade sex på golvet i tv-rummet samtidigt som vi kollade på "kärlekens språk" (förövrigt askass film, se inte den!) vi var ensamma och det var skitromantiskt och vi var askåta. jag red honom och det blev lite för vilt, hehe, hans kuk "ramla ut" och jag råkade sätta mig på den... [rolleyes] ooopppsiiieee... han skrek.

men vafan, han va så kåt så han sa att det enda sättet jag kunde gott göra honom var att fortsätta! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en lite halv pinsam grej var när jag hade sex på en toalett med en kille på en krog.. DÅ sliter helt plötsligt vaktjävlarna upp dörren o börjar knuffas o ska slänga ut oss!! o inte kunde jag få dra upp trosorna o ner kjolen heller! Onte så kul o stå där o vissa muttan inför massa folk..o se till på köpet när man kommer ut o ser killen i lampsken så ser han tamäfaan ut som Lasermannen (något yngre version) det va creepy...


   
SvaraCitera

spada di deserto:

Undrar en sak... 90% av inläggen här har skrivits av tjejer, jag vet att det finns killar också som har varit med om pinsamma saker gällande sex!

Killarna vågar inte [badgrin]

Okej, en pinsamhet från mig då.. Man hade nydligen flyttat till nytt hus, jag bodde ensam på övervåningen och det är väldigt lyhört mellan väggar och golv.. Har hänt flera kvällar när jag och min pojke Hft sex att morsan har legat vaken och hört allting..

På morgonen säger hon bara att hon var tvugnen att sätta på radion för att slippa höra när vi hade "rajtan tajtan" . . [blush]


   
SvaraCitera

En annan pinsamhet, fast detta var mer för min pojkvän . . .

Vi kommer hem sent en kväll, vi vet att morsan har haft smycke & erotik party hemma.

Han springer in i vardagsrummet samtidigt som han säger: Vart har dom gömt alla dildosar då?

Då sitter det fullt med folk i hela vardagsrummet som hört detta och börjar asgarva.. [crazy] Kan ju säga att han sprang, rödmosig om kinderna därifrån [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det pinsammaste jag vart med om är väll att lära sig att man inte kan ha sex efter en kväll med mycket alkohol, den svåra vägen [cute]

men fan den som ger sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, inte heller så pinsamt kanske.. men jaja.

Höll på att runka av min pojkvän medan han slickade mig (vi låg i en 69) Helt plötsligt säger han "Åh", då slutar jag runka av honom och vänder mig om och säger "Va? Sa du nåt?"

Han hade tydligen varit 1 sekund från att komma och jag fattade inte det.,[tired]


   
SvaraCitera