Aviseringar
Rensa alla

Pinsamt


Ämnesstartare

Hej ,

Nu är det så att varje gång jag har sex med min kille så fiser jag efteråt när jag typ ska sätta mig upp eller något [chocked](gör det absolut inte med vilje) , det är pinsamt och vet inte varför det ALLTID ska hända Mig? ,
Ibland händer det flera gånger och inte bara en gång , vad kan man göra åt detta om man verkligen skämms över det??? Gör det inte med vilje men finns det något man kan göra åt detta om det verkligen är jobbigt?

Vad som helst?

Det här är ingen tråd för oseriösa och dumma inlägg ,. svara seriöst och bara om du har något smart att säga , Tack för alla bra svar jag säkert kommer att få! MVH [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Men du är ju beredd - då är det väl bara att knipa när du reser dig upp eller vad det nu är?
Eller så får du väl fisa innan?
Vad du än gör - försök inte dölja det med att hosta! [no-no]


   
SvaraCitera

Niiinaaa_:

men finns det något man kan göra åt detta om det verkligen är jobbigt?

Alltså, gör det till en kul grej istället. Ni vet ju båda två att du brukar fisa efter sex. Skratta åt det istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men du är ju beredd - då är det väl bara att knipa när du reser dig upp eller vad det nu är?
Eller så får du väl fisa innan?
Vad du än gör - försök inte dölja det med att hosta!

Kan inte fisa innan eftersom ja inte gör det med vilje över huve taget...det bara kommer som en chock för mig haha :S och då blir det otroligt pinsamt och jag har försökt spänna mig så att ja inte fiser men det kommer ändån :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Alltså, gör det till en kul grej istället. Ni vet ju båda två att du brukar fisa efter sex. Skratta åt det istället!

Det är lite svårt och skratta när det är så pinsamt och jag blir röd i ansiktet för att jag skäms, 🙁 kan inte skratta efter det helt enkelt haha 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niiinaaa_:

Vad som helst?

träna rumpan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niiinaaa_:

Vad som helst?

träna rumpan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det inte muspruttar då? det brukar jag få & det är vanligt :p


   
SvaraCitera

velenie:

muspruttar

Skulle jag också gissa på att det är. Luls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HugoD:

träna rumpan...

Menar du med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velenie:

är det inte muspruttar då? det brukar jag få & det är vanligt :p

Jo , men sist de hände så han: haha du fiser , gissa hur ja kände mig då... jag fiser ju inte ..,. det bara händer p g av sex, vad ska jag göra? han kommer tycka jag är äcklig. det är muspruttar är helt säker men han gör det pinsamt och obehagligt för mig när han säger att jag Fiser 🙁 det bara kommer....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

locura:

Skulle jag också gissa på att det är. Luls.

Det är muspruttar men det fattar inte han, han tror verkligen jag Fiser , pinsamt , därför vill jag sluta muspruttar men vet inte om det går 🙁


   
SvaraCitera

Niiinaaa_:

Det är muspruttar men det fattar inte han, han tror verkligen jag Fiser , pinsamt , därför vill jag sluta muspruttar men vet inte om det går 🙁

Säg d et till honom då?


   
SvaraCitera

Niiinaaa_:

Det är muspruttar men det fattar inte han, han tror verkligen jag Fiser , pinsamt , därför vill jag sluta muspruttar men vet inte om det går 🙁

Du kan inte förhindra muspruttar, eftersom fittan inte är ett vakuum. Förklara bara för honom vad fan det är?


   
SvaraCitera

Niiinaaa_:

Det är muspruttar men det fattar inte han, han tror verkligen jag Fiser , pinsamt , därför vill jag sluta muspruttar men vet inte om det går 🙁

Du får förklara för honom då eftersom han verkar vara lite efter och inte vet vad det är.


   
SvaraCitera