Aviseringar
Rensa alla

pinsamt är de utlösning eller urin men de är kletigt på ollonet rätt så ofta


Ämnesstartare

känner mig pinsam.ja vet att ja lider av för tidig utlösning.Men hur kan de komma sig att när man inte ens ha sex att vissa dagar är de precis som att man få lite utlösning i sina boxer shorts.å då är de några gr i veckan.de är inte så att de går som när man hadde sex med sin flickvän för nu ha ja vart singel många år på grund av att ja vågar mig inte på sex sen de tog slut.nu mena ja mer att de kommer någon droppe då å då.när man tex tar en dusch la ja märke till att ja värkligen såg att de va samma som utlösning fast mycke mindre då bara nå små droppar som kommer titt som tätt


   
Citera

aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är så långt jag vet inte normalt med flytningar från penis
gå till doktorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla här är så less på mig på grund av att ja ha skapat så många trådar å så.ända sen de tog slut med henne som ja var ihop med ha ja känt mig nere på grund av att de var så dåligt allt. hon var ju min första partner som ja låg med å ja ha ju alltid varit oerfaren.de är ju därför ja fråga så mycke kring saker som ha medd sex å sånt å göra.efter att de tog slut så känner ja rädsla över att ja inte våga ligga med en tjej eller bli ihop med en.alla här tro säkert att ja fjantar mig.men allt ja skriver är faktiskt sant


   
SvaraCitera
Tyrael

du läcker

--------------

är för övrigt mer less på dig pga din grammatik än pga vad dina trådar handlar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

är för övrigt mer less på dig pga din grammatik än pga vad dina trådar handlar om.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok trådarna är ärliga.men sen håller mitt tangentbord på å lägga av så vissa knappar funka inte riktigt som dom ska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flytningar ha man ju höt att tjejer ha.men vaarför få tjejer de för.å vad kan hända i mitt fall om ja inte gå till doktorn i värsta fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

å vad kan hända i mitt fall om ja inte gå till doktorn i värsta fall

Fiskpinne. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta med prat om ditt ex hit och dit och gå till doktorn bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ej skoj med könssjukdomar tex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isf ha ja ju haft en könssjukdom i över 3 år.den enda varningen ja fick under tiden vi ännu var i hop var när hennes tjej kompis kom självmant fram å berättade för mig att enda chansen om ja ville ha henne kvar.då fick ja skärpa mig å till fredställa henne bättre.ja insåg ju den gången nä hennes kompis å killen till henne sovde över att hon blev sur för att inte ja kunde ge henne sånt sex.ja skämdes under alla år.men ändå så sa hon att de va ok.hon kunde fixa de på egen hand när ja va på jobbet.sen om hon kanske hadde någon som hon gjorde de med vet ja ju inte.men nu efter åt så ha ja faktiskt funderat på de.eftersom hon höll ut i 3år .isf om ja skulle ha en könsjukdom kan den sitta i sen de tog slut.visst före innan ja träffa henne hadde ja inte detta problem.de är inte så att ja ha värk.bara de att ja stör mig på att ja känner ju när de kommer till å från varje dag.man bor ju i duschen nästan bara för å byta boxer shortsen igentligen behöver ja väll inte byta häller.men nä man går på toa ser man ju att de gått igenom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till doktorn [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helt seriöst, jag tänker inte läsa förrän du börjar använda punkt stor bokstav och trycker på enter mellan varven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

ok trådarna är ärliga.men sen håller mitt tangentbord på å lägga av så vissa knappar funka inte riktigt som dom ska

Tror inte att det är tangentbordet som är problemet faktiskt..


   
SvaraCitera