Aviseringar
Rensa alla

Pinsamt att ha sex bakifrån


Jag gillar inte att ha sex bakifrån(doggy). Det känns pinsamt att visa rövhålet. Min kille vill gärna. Jag vet inte ens om han tänker på det. Men jag kan inte ens med att säga varför jag inte vill.
Hur gör ni andra?


   
Citera
Ämnesetiketter

tejpa igen det så slipper han se det 🙂


   
SvaraCitera

Jo2011:

Det känns pinsamt

Man ska inte ha sex om man tycker att det är pinsamt. Visserligen kan vissa ställningar kännas bättre än andra, men om man är ihop med någon borde väl inte någonting kännas pinsamt, kan jag tycka.

Jo2011:

Men jag kan inte ens med att säga varför jag inte vill.

Säg bara att du inte tycker om (tanken på) det. Har du gjort det någon gång förresten? Hur som helst ska du vara ärlig, du ska inte behöva göra något som du tycker är obehagligt.

Jo2011:

Hur gör ni andra?

Har inte varit så bra på att säga ifrån, men framöver säger jag väl helt enkelt bara att jag inte gillar det [smile]


   
SvaraCitera

Du ska inte ha det om du inte vill.

MEN:
- man är inte snygg när man knullar, man grimarserar och har sig, och det är så det ska va. tänk inte på att du måste vara vrålsexig hela tiden utan slappna av. gör det som känns skönt och skit i hur du/det ser ut.


   
SvaraCitera

stereo total:

- man är inte snygg när man knullar

kvinnor är däremot 🙂


   
SvaraCitera

Pappbox:

kvinnor är däremot 🙂

alltså, kvinnor är alltid snygga. men jämförelsevis med hur vi brukar se ut så är vi inte snygga när vi knullar.

hate to break it to you, men vi ser inte ut som i porrfilmerna.


   
SvaraCitera

Du ska ju inte ha det om det får dig att känna dig obekväm såklart.
Klart att du kan säga varför till honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar bara byta till ett annat håll direkt nästan när i har bakifrån utan att säga något och låtsas som ingenting. Min kille säger inget heller och jag tror inte han märker att jag tycker det är pinsamt.
Jag behöver inte säga något. Men jag bara undrar hur andra gör som har sex bakifrån? Tänker ni på att analen syns?


   
SvaraCitera

stereo total:

alltså, kvinnor är alltid snygga. men jämförelsevis med hur vi brukar se ut så är vi inte snygga när vi knullar.

har inte mkt erfarenhet men hate to break it to you...tror ni ser snyggare ut när ni knullar

stereo total:

hate to break it to you, men vi ser inte ut som i porrfilmerna.

och tack gud för det 🙂


   
SvaraCitera

det undrar jag med juh... Jag har inte sagt något till min kille. Skulle vara sjuukt pinsamt


   
SvaraCitera

Jo2011:

det undrar jag med juh... Jag har inte sagt något till min kille. Skulle vara sjuukt pinsamt

säg bara att du inte känner dig bekväm med det. du behöver inte förklara mer.


   
SvaraCitera

gör det inte alls


   
SvaraCitera

Åh nej... rövhål!! Jag trodde inte tjejer hade ett sånt [sad]


   
SvaraCitera

Marmoth:

Åh nej... rövhål!! Jag trodde inte tjejer hade ett sånt [sad]

ne liksom vad ska de med ett till de bajsar ju inte, everybody knows this [sad]


   
SvaraCitera

Jo2011:

det undrar jag med juh... Jag har inte sagt något till min kille. Skulle vara sjuukt pinsamt

Det är bara som du inbillar dig [smile] Visst, du kanske tycker det är pinsamt precis när du säger det, men det är över på bara några sekunder. Jag tror inte att din kille kommer tycka det är konstigt, och om han gör det är det hans problem. Du ska bara göra det DU känner dig bekväm med att göra.


   
SvaraCitera