Aviseringar
Rensa alla

Pinsamt att ha sex bakifrån


Tickstart:

ne liksom vad ska de med ett till de bajsar ju inte, everybody knows this [sad]

Precis! Jag har alltid trott det har varit naveln jag har pillat i när det varit doggy-time! Nu känner jag mig lite äcklad[sad][sad]


   
SvaraCitera

Men gör det inte då så är problemet löst [shake]

dansanattenlång:

Du ska bara göra det DU känner dig bekväm med att göra.


   
SvaraCitera

Jag har det så sällan som möjligt. Men hur gör ni som har det? Tänker ni på att killen ser?


   
SvaraCitera

jag tror inte analen syns särskilt om man inte särar på skinkorna och stirrar på den och nu har jag sett på porr och kan bekräfta att det stämmer.


   
SvaraCitera

rfmj2011:

Men jag bara undrar hur andra gör som har sex bakifrån? Tänker ni på att analen syns?

Jo2011:

Men hur gör ni som har det? Tänker ni på att killen ser?

Har aldrig reflekterat över detta. Är inte vidare rationell när jag idkar samlag, utan är inne i känslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du säker på att den syns ens?

Uppenbart så vill du ju säga det här till honom. Jag tycker du ska säga som det är att du tycker att det är pinsamt att visa analen, så får du se vad han säger. Det finns ingen vits att hymla med det.

troligen så accepterar han det.


   
SvaraCitera

kungslilja:

troligen så accepterar han det.

ja om han vägrar acceptera så vore det ju hemskt


   
SvaraCitera

mh förstår de de flesta tjejer ser ganska tjocka o äckliga ut i den ställningen :C


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

mh förstår de de flesta tjejer ser ganska tjocka o äckliga ut i den ställningen :C

förstår inte [sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

mh förstår de de flesta tjejer ser ganska tjocka o äckliga ut i den ställningen :C

vad menar du med "i den ställningen"?[confused]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

mh förstår de de flesta tjejer ser ganska tjocka o äckliga ut i den ställningen :C

som grisar.
fast grisar är söta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troligen så tycker inte din kille att du ser ful ut bakifrån för då skulle han nog inte vilja ha sex så ju...

Men vill du inte så vill du inte han får ju acceptera det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett tips som jag vet fungerar för fler än mig är att ha trosorna kvar på men dra dem åt sidan bara.
Det funkar bäst med hotpants, som är rätt smala i röven, eller string om du har det.
Ungefär som när man har en snabbis med kläderna på. [bigsmile]

Samma sak som att många har sex med bh:n kvar för att de inte gillar att visa sina bröst.

När du sedan känner dig mer van med sexet så kan då bara dra lite mer åt sidan eller skippa dem helt!


   
SvaraCitera

missb2:

Ett tips som jag vet fungerar för fler än mig är att ha trosorna kvar på men dra dem åt sidan bara.
Det funkar bäst med hotpants, som är rätt smala i röven, eller string om du har det.
Ungefär som när man har en snabbis med kläderna på.

Tjena baby, har du kille? [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

ska man ha stringen kvar i rumpan för att täcka då? går det ens om man har hotpants?


   
SvaraCitera