Aviseringar
Rensa alla

Pinsamt mataffär


Hmm kommer inte på något^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var liten så råkade jag öppna en cola som vi skulle köpa, jag hann även dricka lite av den men kom på mig själv snabbt när jag fick en arg blick av kassörskan så jag skruvade på locket och la den i vagnen igen, mamma och pappa märkte inget iaf [crazy]


   
SvaraCitera

senap123:

matvara framför folk och bli knallröd i ansiktet till att stjäla något och bli nerbrottad till golvet av personal, också framför folk 🙂

hahaha [love]

det pinsammaste jag varit med om är nog att jag köpt massa varor o det varit lång kö. o så har jag inte haft pengar på kortet [chocked]. bara att samla ihop att o gå the walk of shame tillbaka :p. riktigt pinsamt faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

inte haft pengar på kortet

nåt liknande har hänt mig; hade för lite pengar när jag skulle handla så jag fick lämna tilbaka en grej... inte så pinsamt kanske, men blev iaf tomatröd i ansiktet och skyndade mig därifrån[blush]


   
SvaraCitera

morgontrött:

men blev iaf tomatröd i ansiktet och skyndade mig därifrån

haha där har jag tur. eftersom att jag är neger så syns det inte om jag blir generad. o då blir det inte lika pinsamt :P.

tycker dock synd om dig :I. må du aldrig behöva genomlida detta igen


   
SvaraCitera

senap123:

Haha såg några? Blev du röd i ansiktet? 🙂

personalen stirrade på mig men jag låtsades som ingenting har hänt o gick och hämtade en ny[blush]

morgontrött:

nåt liknande har hänt mig; hade för lite pengar när jag skulle handla så jag fick lämna tilbaka en grej.

har hänt mig flera gånger, de var en av de få gångerna som jag kollade ner på marken [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var lite smått pinsamt för några år sen men inte för mig dock utan för den lilla bruden på 13 år som sommarjobbade och polaren var tvungen att köpa tamponger till en gemensam tjej kompis och han började snacka på som fan om vilka som var bra och vad man skulle köpa med mera till tjejen, som vid det här laget är illröd i ansiktet och får knappt fram några ord utan att stamma så kompisen fick höra med den andra personalen istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

må du aldrig behöva genomlida detta igen

tack[smile] grejen med pengarna ska ALDRIG hända igen, haha.... lite värre med det tomatröda ansiktet dock[blush]

Kakaoxo:

har hänt mig flera gånger, de var en av de få gångerna som jag kollade ner på marken

usch ja det är hemskt![sad][blush] brukar också kolla ner i marken men det känns ju alltid som om hela världen kollar på en när man rodnar[blush]

Charley Day:

den lilla bruden på 13 år som sommarjobbade och polaren var tvungen att köpa tamponger till en gemensam tjej kompis

haha, stackars tjej....


   
SvaraCitera

retsti:

det pinsammaste jag varit med om är nog att jag köpt massa varor o det varit lång kö. o så har jag inte haft pengar på kortet [chocked]. bara att samla ihop att o gå the walk of shame tillbaka :p. riktigt pinsamt faktiskt

hahah hänt mig med, fast då har jag inte gått tillbaka med varorna iof


   
SvaraCitera

isola:

hahah hänt mig med, fast då har jag inte gått tillbaka med varorna iof

hade känt mig ohyffsad :I


   
SvaraCitera

retsti:

hade känt mig ohyffsad :I

Nä. Var det en hel kundvagn så är det en annan sak, men är det bara ngra grejer så är det ju lugnt. Annars så kanske de hade fått för sig att den lilla fattiga stackaren gick tillbaka in i butiken för att stjäla saker [cry]


   
SvaraCitera

isola:

Annars så kanske de hade fått för sig att den lilla fattiga stackaren gick tillbaka in i butiken för att stjäla saker

hahah tror egentligen att man är sin egen största fiende vid sånna här situationer. folk bryr sig inte så mkt egentligen. vet ju att jag sjölv inte bryr mig nämnvärt :p


   
SvaraCitera

retsti:

hahah tror egentligen att man är sin egen största fiende vid sånna här situationer. folk bryr sig inte så mkt egentligen. vet ju att jag sjölv inte bryr mig nämnvärt :p

Precis. Intelligensmässigt vet man ju detta, men där och då så är det svårt att riktigt känna det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

när jag var liten råkade jag lägga saker jag hade hämtat i någon annans vagn. kollade ju inte på personen utan gick bara dit mamma hade stått när jag gick för att hämta sakerna

Haha när jag var liten och var i affären med mamma så stog vi vid glassarna, sen gick jag iväg någonstans och kom tillbaks, så titta jag ner i glassdisken där mamma stog och frågade "Vad blir det för glass idag!?! [smile]" För att sedan titta upp och se att det inte var mamma, utan en tant. Mor och tanten skrattade 🙂

kosjka:

blev anklagad av en cptant för att sno saker när jag var typ fem.

inte så himla galet och inte så mycket galet har skett sen dess.

Haha när jag var liten så låg det en melon som var sönder på golvet, så jag ställde mig på den för att det verkade kul, så tittar en gubbe skit surt på mig och säger "Hurrudu den där får du slänga" eller nått, gick iväg till mamma å sket i det.

Kablash__:

Va nån tjej, kanske 12 år. Som snodde choklad. Han märkte de, fick rådamp. Typ puttade in henne bakom disken, verkligen puttade så hon ramlade ner och grejjer. Såg inte så mycke mer för vi stack därifrån då. Jag var kanske 8 :S

Fan va taskigt. Jag hade bara bett henne snällt att gå eller nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charley Day:

Jo då den ena tanten såg allting. man får bara ta kontroll över det hela och knäppa till med fingrarna och säga åt dem att det kanske är dags att städa lite. De blir så paffa så de förde inte ens på tal om ersättning.

Hahaha dig måste man lära ifrån 🙂

retsti:

det pinsammaste jag varit med om är nog att jag köpt massa varor o det varit lång kö. o så har jag inte haft pengar på kortet [chocked]. bara att samla ihop att o gå the walk of shame tillbaka :p. riktigt pinsamt faktiskt

Fyfan vad pinsamt. Det är alltid därför jag kollar ungefär 3 gånger innan jag är vid affären att jag har tillräckligt med pengar. Speciellt om jag ska betala med kortet. Då kollar jag på hemsidan först att jag har cash.


   
SvaraCitera