Aviseringar
Rensa alla

Pinsamt så utav bara helvete!


Ämnesstartare

closeyoureyes:

varför gör ni mesiga påhopp för det? lär er att betala för er istället för att snylta på andra era luffare

haha tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

closeyoureyes:

varför gör ni mesiga påhopp för det? lär er att betala för er istället för att snylta på andra era luffare

hahahhahahha spion också eller? bete dig snälla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: bete dig snälla

gör det och betala dina egna biljetter

kukoxo: tönt

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

closeyoureyes:

gör det och betala dina egna biljetter

kan betala din biljett till nordkorea


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

kan betala din biljett till nordkorea

den betalar jag själv om jag ska dit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

closeyoureyes: gör det och betala dina egna biljetter

du har alltså högre lojalitet till systemet och sl än till dina medmänniskor? riktigt vidrigt enligt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diskuterar ni "plankning"?

/En sate som sällan åker tub...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

closeyoureyes:

den betalar jag själv om jag ska dit

jasså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: det är inte samma sak. sl är ett bolag. du går ju inte på en restaurang utan att betala notan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: riktigt vidrigt enligt mig

och varför ska du ha allt serverat och gratis? betala dina åk och bete dig som folk eller åk inte alls. gå om det passar bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

closeyoureyes:

och varför ska du ha allt serverat och gratis? betala dina åk och bete dig som folk eller åk inte alls. gå om det passar bättre

Varför så viktigt att betala?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

closeyoureyes: det är inte samma sak. sl är ett bolag. du går ju inte på en restaurang utan att betala notan?

jo det är det, beror på vad för restaurang det är men anledningen till att betala på t.ex. mcdonalds är ju att det är olagligt att inte göra det och man kanske inte vill/vågar bryta mot lagen. men att hindra någon som av för dig okänd anledning inte betalar bara för att du vill göra den redan rike ägaren mer rik är inte bara äckligt men också fruktansvärt omdömeslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte du reagerade ganska normalt och bra. Jag kan inte säga hur jag hade reagerat för har aldrig varit med om liknande situation tror jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

closeyoureyes: och varför ska du ha allt serverat och gratis? betala dina åk och bete dig som folk eller åk inte alls. gå om det passar bättre

varför blandar du in mig personligen? du tycks nöja dig med att basera åsikter på fördomar, du är som en tumör på det rationella. ett gift.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu kommer du inte ha något bra svar på det jag formulerat så du kommer undermedvetet göra om frågorna till något du redan har ett färdigformulerat och blint argument till för att passa din oerhört platta världsbild för att bevara harmonin i ditt idiotiska sinne, du kommer antagligen upprepa något du redan skrivit eller komma med prat om att det är viktigt att rika kan blir rikare. Galen nu kanske du inte svarar alls men vi får väl se


   
SvaraCitera