Aviseringar
Rensa alla

piratkopiering...


Ämnesstartare

Hej, undrade bara hur många här som ladda ned pirat och hur ofta ni gör det? Varifrån laddar ni ned?


   
Citera

Beror på, är du polis?
Nej, bara skoja 🙂 Använder mig av netflix, är det nå nytt jag vill se drar jag på bio. Egentligen så har jag inte klurat ut hur man gör på nya datorn 😛


   
SvaraCitera

Inte så ofta, par gånger i kvartalet som högst. Ser det lite som en andra chans, är jag inte tillräckligt intresserad att jag skulle pröjsa för det som det är får filmen eller musiken en chans till. Om jag sedan gillar det så mycket att jag skulle köpa så gör jag det.


   
SvaraCitera
Kudhos

Bara programvaror och evöcker. Jag har inte 1000 spänn på spelmotorer och skolböcker. Finns de gratis på nätet så tar jag dem.


   
SvaraCitera

dunderhonung: Egentligen så har jag inte klurat ut hur man gör på nya datorn 😛

vänta va...? dator spelar ju ingen större roll......


   
SvaraCitera

laddar ner relativt regelbundet. mest serier typ


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vänta va...? dator spelar ju ingen större roll......

Skyller på det för att jag inte har klurat ut hur jag ens får ner torrent program


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollar på streaming istället men det blir mest Netflix iaf för det är den bästa på marknaden 🙂


   
SvaraCitera

Brukade göra det, men nu har jag en mac från skolan (den får jag inte ladda ner från) och det är ofta standard sidor..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt sällan jag tankar ner idag. Har faktiskt tagit ner THE SIMS 1 + THE SIMS 2 senaste dagarna. Tog ner REVO UNINSTALLER PRO och MALWAREBYTES ANTI-MALWARE PREMIUM när jag ändå var i farten. Ville testa nyöppnade TPB.   Glad


   
SvaraCitera

Ja, en gång i månaden kanske. Jag laddar dock bara ner saker som jag ändå inte skulle ha köpt (om jag inte har möjlighet att köpa det, om jag inte tror att det är värt pengarna etc). Använde TPB innan raiden, nu kör jag på Kickass.


   
SvaraCitera
Draug

Det varierar, men brukar vanligtvis tanka ner flera gånger i veckan. 


   
SvaraCitera

dunderhonung:

Skyller på det för att jag inte har klurat ut hur jag ens får ner torrent program

lol
har nog mer med dig än datorn att göra


   
SvaraCitera