Aviseringar
Rensa alla

pircing


Ämnesstartare

var är det bäst att göra en piercing om man vill göra den själv i ansiktet?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du ska inte göra en piercing i ansiktet, varken på dig själv eller någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför inte? vill ju ha en, men får inte för mina föräldrar, och då tänkte jag göra en själv eller att en kompis gör det på mig.


   
SvaraCitera

lollo94:

varför inte? vill ju ha en, men får inte för mina föräldrar, och då tänkte jag göra en själv eller att en kompis gör det på mig.

Du borde ju göra en piercing där du vill ha den eller där det skulle passa på dig.
Du ska ju välja plats för att det helt enkelt "är lättast där".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill helst ha i tungan, men det tror jag inte är så smart att göra själv, så väntar nog med det tills jag får gå till en studio, men underläppen skulle man väl kunna göra själv i?


   
SvaraCitera

I ögat. För då kan du blunda när dina föräldrar kommer då ser dom inte piercingen [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

I ögat. För då kan du blunda när dina föräldrar kommer då ser dom inte piercingen

men jag bryr mig inte om mina föräldrar ser den, dom lär la bli arga men spela roll.. haha


   
SvaraCitera

lollo94:

men jag bryr mig inte om mina föräldrar ser den, dom lär la bli arga men spela roll.. haha

dom kan ju alltid tvinga dig ta ut den..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

dom kan ju alltid tvinga dig ta ut den..

ne, men det bryr ju inte jag mig om, och dom kan ju inte ta ut den på mig precis. haha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lagade själv i näsan, i öronen och i naveln, de i underläppen och tungan jag har skulle jag inte tagit själv, för farliga ställen, egentligen ska man inte ta och göra det själv men jag är självskadare så jag gör idiotiska saker [tard]


   
SvaraCitera

Hoppas den blir sned och infekterad![party]


   
SvaraCitera

Imoon:

Hoppas den blir sned och infekterad![party]

EVIL[badgrin]


   
SvaraCitera

lollo94:

varför inte? vill ju ha en, men får inte för mina föräldrar, och då tänkte jag göra en själv eller att en kompis gör det på mig.

Dina föräldrar vet bäst, lyssna på dem.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Kroppen och Sjukdomar


   
SvaraCitera

suck. bara korkat att göra en själv. låt bli. det kommer bara bli infekterat.


   
SvaraCitera